Industria e bukurisë do të humbë 175 miliardë dollarë të ardhura për shkak të COVID-19

Industria e bukurisë do të humbë 175 miliardë dollarë të ardhura për shkak të COVID-19

Industria e Bukurisë

Ndërsa pandemia COVID-19 vazhdon të dëmtojë botën, çdo industri, kompani dhe biznes po mëson ngadalë t’i përshtatet sjelljes së re të konsumatorit. Industritë që më parë gëzonin rritje të qëndrueshme në të gjithë botën, tani po përballen me sfida të reja. Bukuria dhe kujdesi personal është një industri e tillë, pasi pritet të tkurret për herë të parë në më shumë se një dekadë.

Sipas të dhënave nga Fraicheur, sjellja e konsumatorit ka ndryshuar ndjeshëm, pasi përdorimi i produkteve të bukurisë ka rënë: 90% e grave deklarojnë se përdorin pak ose aspak produkte kozmetike, ndërsa punojnë nga shtëpia. Shpenzimet e konsumatorëve për produktet me pakicë të bukurisë po përjetojnë gjithashtu një rënie të konsiderueshme (deri në 20%), duke çuar në një humbje të paparë të parashikuar në 175 miliardë dollarësh në të ardhura për industrinë.

Lexoni: 7 muaj në pandemi, motivimi po vyshket

Rritja e vazhdueshme ka qenë simboli i industrisë globale të bukurisë. Në fakt, ajo ka qenë aq elastike ndaj trazirave ekonomike saqë kriza financiare e viteve 2007-2008 pati vetëm një ndikim të vogël në të ardhurat e përgjithshme. Megjithatë, një krizë globale pandemike dhe shëndetësore duket se ka një ndikim dukshëm të ndryshëm në sektorë të caktuar.

Ndryshimi i zakoneve të konsumatorit zvogëlon të ardhurat për pothuajse të gjitha produktet e bukurisë

Pandemia COVID-19 duket se ka ndryshuar shumë sjelljen e konsumatorit. Ndërsa puna nga shtëpia dhe aktiviteti social i reduktuar ndjeshëm po bëhet normalja e re, duket se ka më pak arsye për të blerë produkte për bukurinë dhe kujdesin e lëkurës. Rutinat e bukurisë janë duke u drejtuar drejt përdorimit më të pakët të produkteve kozmetike, pasi një pjesë e madhe e konsumatorëëve po punojnë nga shtëpia.

Çdo tendencë duket se vërteton parashikimet e McKinsey: një humbje e madhe e pritshme në të ardhurat vjetore për industrinë e bukurisë.

Për herë të parë në dekada, duket se suksesi afatgjatë i industrisë së bukurisë është tronditur. Si mund të rimëkëmbet më shpejt? A është e nevojshme pritja për tremujorin e parë të vitit 2022? Përgjigja jonë qëndron në dixhitalizimin e industrisë.

Zhvendosja në internet mund të ndihmojë në rimëkëmbje

Shumica e industrive po e përqendrojnë punën e tyre në internet. Edhe industria e bukurisë po ecën përpara. Për fat të keq, konsultat personale përbëjnë një pjesë të madhe e procesit të shitjeve. Zhvendosja e konsultave në internet ose heqja e tyre plotësisht është e detyruar të krijojë sfida dhe çështje të reja. Aspekte të tjera kryesore të bukurisë siç janë testuesit e aromave përbëjnë vështirësinë e dixhitalizimit të shitjeve.

Lexoni: Si pandemia i ktheu financat si një film shkencor dhe horror

Megjithatë, inovacioni në hapësirën dixhitale është mënyra e vetme për të shpejtuar rimëkëmbjen. Ndërsa konsumatorët po orientohen drejt blerjeve në internet, aktorët e industrisë së bukurisë raportojnë se shitjet e tyre online u dyfishuan, madje u trefishuan.

Mbi një e treta e konsumatorëve deklarojnë se ata do të vazhdojnë të blejnë në internet produkte bukurie pasi pandemia të mbarojë dhe dyqanet me pakicë të rihapen. Në një industri të krijuar me sfida të tregtisë elektronike dhe një preferencë të madhe për shitjet personale (shitja me pakicë para-COVID përbënte më shumë se 70% të të gjitha blerjeve), risitë në sferën dixhitale mund të sigurojnë ndihmë të konsiderueshme dhe të ndihmojnë në rikuperimin e sektorit më shpejt.

COVID-19 e vendosi industrinë e bukurisë në një ngërç. Puna në internet është bërë një domosdoshmëri në një industri ku produktet kërkojnë ndërveprim dhe konsumatorët preferojnë konsultime personale. Shitësit dhe prodhuesit tani kanë një qëllim: inovacionin. Përcaktimi i një zgjidhjeje të zgjuar që do të tërhiqte klientët, të rinj dhe të vjetër, do të ishte zgjidhje për ata që shpresojnë për një rimëkëmbje të shpejtë.

Fraicheur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0