IBM ia bën jetën pak më të lehtë nënave me fëmijë - Business Magazine Albania

IBM ia bën jetën pak më të lehtë nënave me fëmijë


Të udhëtosh për punë ndërsa je një nënë me fëmijë në gji është një eksperiencë plot merak. Shumë aeroporte ende nuk kanë një vend të përcaktuar ku nënat mund ti japin gji fëmijëve të tyre. Ndoshta ato nuk të lejojnë as të marrësh me vete qumështin e gjirit. Dhe nëse udhëtimi juaj zgjat më shumë se disa orë, a mund ti japësh gji fëmijës në avion?

Shume femra thjesht nuk pranojnë të udhëtojnë derisa fëmija të rritet dhe të ketë filluar të ushqehet me ushqime të tjera përvec qumështit. Por IBM ka si qëllim që ta bëjë të gjithë këtë eksperiëncë më të lehtë.

Të hënën e shkuar, gjiganti tech njoftoi se do të transportojë me anije  qumështin e gjirit të nënave nëpër shtëpitë e tyre ndërkohë që ato janë nëpër udhëtime pune. Do të ishte me interes  të shihej nëse drejtues të tjerë biznesi do të ndiqnin shembullin e IBM-së.

Kompania nuk ishte e sigurtë se sa nga 370,000 punonjësit e saj do të përfitonin nga ky program por deklaroi se kjo nuk i interesonte shumë. “Përsa kohë është edhe një nënë e vetme që e gjen këtë program përfitues, nuk mund të them se sa do të përdoret ky program dhe nëse do ta vazhdojmë atë ose jo,” Barbara Brickmeier, zëvendës presidente e përfitimeve në IBM i tha The Huffington Post.

Kjo iniciativë i cliron nënët e reja, punonjëse të kompanisë, nga bezdia e kontrolleve nëpër aeroporte ku agjentët e Transportation Security Admistration (Administrata e Sigurimit të Transportit) njihen për konfiskimet e qumështit të gjirit nese i kalon 3.4 ounce, te transportuara ne nje valixhe dore.

Vetëm së fundmi, në sajë të programit “Obamacare” punonjeset amerikanë kanë kërkuar të kenë një hapësirë private dhe kohë ‘të arsyeshme” për të shtrydhur qumështin nga gjiri i tyre. Por politika e IBM shon përtej asaj që kërkohet. Padyshim kjo e bën më të lehtë për një nënë në karrierë të niset për një udhëtim pune.

Kjo është një nga iniciativat më të reja në vargun e politikave të mira të zbatuara për nënat e reja. IBM gjithashtu ofron 6 javë leje lindjeje të paguar për nënat e reja.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0