Hellobike, kompania e bike-sharing në Kinë, shkon drejt elektrikes


Vetëm dy vjet më parë, investitorët po jepnin shumë para në startup-et bike-sharing të Kinës. Tani që bumi i përdorimit të tyre ka rënë, biçikleta të shkatërruara të braktisura kanë mbetur në rrugët e qyteteve.

Ndërkohë, ka filluar një garë e re për motorrët dhe një nga lojtarët kryesorë është një e mbijetuar nga mania për bike-sharing. I bekuar me financime nga kompania më e vlefshme financiare Ant Financial përmes serive të financimit të Serisë D – F, Hellobike ofron një sërë shërbimesh të lëvizshme, të tilla si e-bikes të përbashkëta dhe skuterë elektrikë me qera për 230 milionë përdoruesit e regjistruar.

Lexoni: Pas Mobike, Uber sjell biçikletat me qera për Europën

Nxitja elektrike

Hellobike nisi së pari në vitin 2016 duke vendosur biçikleta në qytete të vogla, ku Ofo dhe Mobike mungonin, në vend të qendrave të mëdha urbane si Pekini dhe Shangai. Kjo i lejoi Hellobike që në masë të madhe të shmangë konkurrencën kundër Ofo dhe Mobike.

Ofo po lufton tani me një krizë të madhe financiare pasi përpiqet të paguajë depozitat e përdoruesve. Mobike ka ngadalësuar zgjerimin pasi i është shitur gjigantit lokal Meituan në Hong Kong dhe Hellobike, që mburret me efikasitetin e saj operativ, ka filluar një nxitje elektrike.

“Kur dy fuqitë kryesore ishin në luftë, asnjëra prej tyre nuk shkonte pas biçikletave elektrike. Ato po luftonin thjesht për biçikletat,” tha shefi i financave të Hellobike, Fischer Chen kohët e fundit për TechCrunch në konferencën Rise në Hong Kong, duke iu referuar grindjeve midis Mobike dhe Ofo. “Si e tillë, nuk kishte asnjë luftë çmimesh për e-bikes që nga fillimi. Konkurenca është racionale.”

Automjetet me dy rrota elektrike janë në kërkesë të lartë në vendin ku jetojnë rreth 1.4 miliardë njerëz. Sipas të dhënave të mbledhura nga Hellobike, rreth 300 milionë udhëtime përfundojnë në biçikletat analoge çdo ditë në Kinë. Ka përfitime për të marrë me qera se sa për të blerë një biçikletë elektrike në Kinë. Së pari, përdoruesit nuk kanë nevojë të shqetësohen se mos biçikletat e tyre vidhen. Së dyti – kjo është specifike për automjetet elektrike – gjetja e një vendi të sigurtë, të përshtatshëm të tarifimit mund të jetë një sfidë në Kinë.

Lexoni: NJË GUIDË BRENDA KOMPANISË TESLA – JA SI PRODHOHEN MAKINAT ELEKTRIKE

Kjo është arsyeja pse Hellobike ka vendosur stacionet e karikimit kur deklaroi se do të ofronte e-bikes në 2017. Në këto stacione, përdoruesit mund të shkëmbejnë baterinë e tyre për një të re pa u dashur të futen dhe të presin. Ata pastaj kanë mundësinë të paguajnë me Alipay, portofolin mobile të Ant me një miliard përdorues.

Aplikacioni Hellobike është një one-stop-shop për biçikleta, e-bikes, e-scooters si dhe carpooling, një shërbim që plotëson biznesin e tij kryesor me dy rrota për “kapjen e konsumatorëve në qytetet e vogla”, sipas Chen. Nuk do të jetë një lojë e lehtë, pasi të gjithë garuesit duhet të përballen me rregullat gjithnjë e më të rrepta të Kinës për biçikletat elektrike.

Skuterët me qera janë e ardhmja

Ajo që është e sigurtë është se Hellobike ka ambicie të mëdha për mikromobilitetin elektrik. Ndërsa biçikletat dhe e-bikes janë të destinuara për përdorime të njëhershme, Hellobike ka në plan të lëshojë me qera e-skutër për sa kohë njerëzit mund t’i duan automjetet e aktivizuara për udhëtimin e tyre të përditshëm.

Hellobike themeloi një ndërmarrje të përbashkët muajin e kaluar për të përmbushur këtë kërkesë. Duke bashkuar forcat me Ant, e cila është e kontrolluar nga themeluesi i Alibaba, Jack Ma dhe prodhuesin më të lartë të Kinës, CATL, Hellobike po futet në një treg që të lëshojë me qera e-skuterët e saj për miliona punonjës emigrantë në qytetet kineze.

“Njerëzit mund të jenë në gjendje të përballojnë një skuter elektronik që kushton disa mijëra jen, por mund të largohen nga qyteti pas një viti, prandaj pse do ta blinin? Pra, ne hymë si një partner i palës së tretë me një model të ri qeraje përmes të cilit njerëzit paguajnë rreth 200 jen në muaj për të përdorur skuterin,” shpjegoi Chen. “Duke bërë kështu, ne i kthejmë njerëzit nga blerja e automjeteve për të paguar për shërbime, duke marrë me qera automjetet”.

Të tre aksionarët do të punojnë gjithashtu për të instaluar më shumë stacione për shkëmbim baterish në mbarë vendin që jo vetëm rikarikojnë biçikletat elektrike, por gjithashtu edhe e-skuterët e Hellobike, që do të bëhen nga partnerët e prodhimit.

“Ne funksionojmë si një platformë dhe nuk do të garojmë me prodhuesit e skuterëve tradicionalë,” thotë Chen. “Ne do të vendosim hardware të zgjuar në modelet e tyre … kështu që përdoruesit do të dinë se ku janë automjetet e tyre … dhe ata mund të zhbllokojnë Scooters me një kod QR ashtu si ata bëjnë me një biçikletë të përbashkët ose biçikletë elektrike”.

Hellboke ka rritur të paktën 1,8 miliardë dollarë deri më sot, sipas të dhënave publike të përpiluara nga Crunchbase. Bloomberg raportoi në prill se po kërkonte të mblidhte të paktën 500 milionë dollarë në një raund të ri financimi. Kompania nuk pranoi të komentonte mbi përparimin e mbledhjes së fondeve.

Lexoni: Xiaomi lançon biçikletë elektrike në Kinë

Kur bie fjala për pjesën financiare, Chen nuk pranon të zbulojë nëse Hellobike është fitimprurës apo jo, por tha se kompania “financohet shumë më mirë sesa konkurentët e saj”. Segmenti më fitimprurës, sipas ekzekutivit, është biznesi i biçikletave elektrike.

*bike-sharing – është një shërbim në të cilin biçikletat janë vënë në dispozicion për përdorim të përbashkët për individët në një afat të shkurtër për një çmim të caktuar ose pa pagesë. 

burimi: TechCrunch

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale