Google dhe Levis sjellin edhe këmishën "e mençur" - Business Magazine Albania

Google dhe Levis sjellin edhe këmishën “e mençur”


Google dhe Levis kanë prezantuar bashkëpunimin e parë të tyre të quajtur ‘Project Jacquard’ që sjell këmishën e mençur.

Kjo teknologji e kompozuar prej thurjes së materialeve në një veshje multi-aktive e cila është e ndjeshme ndaj prekjes, ashtu sikur ekrani i telefonit tuaj të mençur.

Duket sikur një ide e çmendur megjithatë produkti do të prezentohet këtë vit si produkti i njohur Levis Commuter e ndёrthurur me teknologjinë Jacquard.

Përmes pullës së Bluetooth dhe xhepit interaktiv, pjesa e majtë e dorës së këmishës mund të komunikojё me telefonin tuaj përmes lëvizjeve të caktuara, të cilat ju mund t’i zgjedhni vetё për të komunikuar me aplikacionet e caktuara.

Demo videoja shfaq se si përmes lëvizjeve të këmishës mund të përshtatni volumin e muzikës, ndërroni këngën në listë, si dhe të përdorni lëvizje tjera për t’u drejtuar në destinacionin e caktuar me Google Maps.

Të gjitha këto mundësi janë më së shumti të përshtatura për çiklistët, të cilëve u mundësohet përdorimi i telefonit në mënyrë të sigurt gjatë vozitjes së biçikletës.

 

/Telegrafi

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0