Gjysma e kohës dixhitale kalohet në aplikacionet e smartphone-ëve

Gjysma e kohës dixhitale shpenzohet në aplikacionet e smartphone-ëve


Aplikacionet në smartphone përbëjnë gjysmën (50%) e kohës së medias dixhitale që shpenzojnë të rriturit amerikanë në internet, pasuar nga desktop (34%), me tabletë dhe rrjetet mobile me 16% e mbetur, kështu thotë një studim i ri.

Duke marrë parasysh se sa konsumatorët e rinj kanë përqafuar celularin, raporti më i fundit i aplikacioneve për celularë të SHBA nga kompania e matjes comScore, zbuloi se dy të tretat (66%) e moshave 18-24 vjeç kalojnë kohën e tyre dixhitale në aplikacionet e smartfonëve krahasuar me vetëm 23% të cilët kalojnë kohën e tyre në desktop.

Ndërkohë, vetëm 27% e amerikanëve të moshës mbi 65 e kalojnë kohën e tyre dixhitale në aplikacionet e smartfonëve dhe më shumë se gjysma (53%) preferojnë desktopin. Edhe për milenialët 25 deri në 34 vjeç, aplikacionet për smartphone përbëjnë pak më shumë se gjysmën (54%) e kohës së tyre.

Sipas analizave të Marketing Land, këto të dhëna përmbajnë “implikime të qarta të targetimit të audiencës” së bashku me gjetjet e comScore që “duopoli” i Facebook dhe Google ka tetë nga dhjetë aplikacionet më të mira në SHBA.

Aplikacioni kryesor i Facebook është më i popullarizuar, duke arritur 81% të të gjithë përdoruesve të aplikacioneve. Ndërsa Facebook Messenger dhe Instagram vijnë përkatësisht në vendin e tretë dhe të gjashtë.

Aplikacionet në pronësi të Google përbëjnë pesë nga dhjetë aplikacionet kryesore, duke përfshirë YouTube (# 2), Google Search (# 3), Google Maps (# 4), Google Play (# 8) dhe Gmail (# 9).

Vetëm aplikacionet që nuk janë në pronësi të Google dhe Facebook që renditen në dhjetëshen kryesore janë Snapchat (vendi i # 6 me Instagram) dhe Pandora (vendi i #10), raportoi Recode.

Sidoqoftë, Snapchat është qartësisht më popullor në mesin e përdoruesve më të rinj, pasi ai renditet i treti për moshat 18-24 vjeç dhe i gjashti nga konsumatorët e moshës 25 deri në 34 vjeç.

/War.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0