Gjobë nëse nuk paguan siguracionin. Konfindustria kërkon të mos miratohet ligji


Konfindustria ka bërë një kërkesë të hapur ndaj deputetëve të Kuvendit të Shqipërisë dhe njëkohësisht edhe ndaj Presidentit të Republikës Ilir Meta, duke u kërkur të mos miratojnë në seancë plenare projektligjin për disa ndryshime në Kodin Rrugor dhe veçanërisht zotit Meta të mos e dekretojë ligjin në rast se deputetët do ta miratojnë këtë të fundit.

Konfindustria vlerëson se është e pa pranueshme dhe antikushtetuese, që qytetarët dhe bizneset, të penalizohen në mënyrë automatike deri në 50 mijë lekë gjobë, kur kalojnë 15 ditë pa paguar siguracionin vjetor të detyrueshëm edhe pse kjo mund të vijë nga mospërdorimi i mjeteve në pronësi. Kjo lloj praktike, e cila prek mbi 600 mijë përdorues automjetesh në vendin tonë, është e panjohur për vendet e Rajonit, BE dhe më gjerë. Në vendet në fjalë siguracionet e mjeteve motorrike mund të gjenden me kohëzgjatje të shumëllojshme, sipas kërkesave të tregut.

“Ndryshimet, të cilat propozon ligji, cënojnë interesin publik dhe kanë tipare të qarta klienteliste të tipit “state capture/kapje e shtetit””, sipas Konfindustrisë, duke theksuar se kjo rëndon në mënyrë të drejtpërdrejtë financiarist kostot e biznesesit dhe kostot e jetës së qytetarëve.

Në bazë të procedurave ligjore, ky projektligji i Kodit Rrugor ka kaluar për miratim në Kuvend, pa u diskutuar me grupet interesit dhe duke shfrytëzuar gjendjen e trazuar politike si edhe funksionimin jo normal të Kuvendit të Shqipërisë. Kjo  situatë  bëhet edhe më e rënduar në momentin që Gjykata Kushtetuese prej kohësh është praktikisht jofunksionale, vëren Konfindustria.

Lexo:  Konfindustria: Qeveria Shqiptare sërish borxhe të larta ndaj privatit

Konfindustria thekson se, në tregun shqiptar, me shfaqje të dukshme të grupimeve të tipit “kartel”, siguracionet e detyrueshme të mjeteve, gjenden vetëm në afatin kohor një vjeçar. Penaliteteti për zotëruesit e mjeteve mund të shkojnë në vlera të larta, me shumë miliona euro në vit, që do të shkojnë në përfitim të dyfishtë të kompanive të sigurimit.

  • Së pari, rrisin në mënyrë të padrejtë të ardhurat e operatorëve nga primet e sigurimit të detyrueshëm pavarësisht, nëse mjetet përdoren ose jo nga qytetarët dhe bizneset.
  • Së dyti, shkojnë për të plotësuar detyrimet ligjore-financiare në miliona euro, që kompanitë e sigurimit nuk kanë derdhur prej vitesh në Byronë e Sigurimeve.

Konfindustria i kërkon Kuvendit të Shqipërisë të shqyrtojë përgjegjësinë e ekzekutivit dhe sidomos Agjencisë së Mbikqyrjes Financiare/AMF si institucion në varësi të drejtpërdrejtë të tij, për çmimet e larta, mungesën e llojeve të produkteve, problematikat e pagesave të siguracioneve, etj. Të gjitha këto problematika vijnë si pasojë e drejtperdrejte e mungesës së konkurencës dhe gjendjes së organizimeve të tipit “kartelit” në tregun e sigurimeve, të vërejtur edhe nga Autoriteti i Konkurencës.

 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale