Fuqizimi i grave, "Qendra Gratë në Shërbim Publik" bashkëpunon me Luarasin

Fuqizimi i grave, “Qendra Gratë në Shërbim Publik” bashkëpunon me Luarasin


Shumë të rinj sot kanë nevojë për edukim, motivim e gjetje të modeleve që duhet të ndjekin. Universitetet janë një pikënisje e mirë, por jo plotësisht e mjaftueshme.

Qendra Gratë në Shërbim Publik, e themeluar dhe që drejtohet nga Mimoza Hajdarmataj, ka një fokus të veçantë në fuqizimin e gruas, duke sjellë pikërisht modele të mira duke krijuar një rrjet të fortë bashkëpunimi.

Këtë prag fundjave, znj. Hajdarmataj nënshkroi një marrëveshje bashkëpunimi me rektorin e kolegjit Universitar Luarasi, z. Ethem Ruka. Marrëveshja sipas tyre synon që të dy insituticionet të bëjnë përpjeke konkrete për të motivuar të rinjtë e për t’i fuqizuar ata për një përfshirje aktive në shoqëri.

Problemi i gruas shqiptare është pak i veçantë dhe të gjithë jemi të interesuar që gratë që përbëjnë gjysmën e popullsisë të kenë vendin e merituar në biznes, në parlament, në institucione, kudo,” tha z.Ruka. Sipas tij, “I zoti dhe e zonja është ai apo ajo që jo vetëm çan për vete, por ndërmerr një lëvizje që çon të tjerë në destinacionin e duhur. Idetë novatore kalojnë më parë përmes universiteteve, ndaj jemi këtu për të zhvilluar njerëz dhe ide”.

Ai theksoi se kemi një brez që ka nevojë të motivohen dhe tek gratë, motivimi më i mirë vjen nga ato gra që kanë arritur suksesin dhe shërbejnë si model për një gjeneratë të tërë.

Mimoza Hajdarmataj, tha se në thelb të misionit të “Gratë në Shërbim Publik” është fuqizimi i gruas dhe të rinjve përmes edukimit dhe formimit profesional.

“Kjo është edhe arsyeja që po startojmë këtë cikël marrëveshjesh bashkëpunimi me universitete, pasi ky është vendi i duhur për të nisur përmbushjen e misionit tonë, për të ndërgjegjësuar të rinjtë e të rejat të bëhen pjesë e përfshirjeve të rëndësishme në vend, duke filluar nga lufta ndaj korrupsionit, ndërmarrja e reformave, apo proceset e integrimit.”

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0