Fotoja e profilit në Facebook tregon sa inteligjent je - Business Magazine Albania

Fotoja e profilit në Facebook tregon sa inteligjent je


A mund të gjykohet një libër nga kopertina? Një studim i ri për inteligjencën dhe fotot e profilit në Facebook ka zbuluar se përshtypja juaj e parë për një person nuk është gjithmonë e saktë.

Një alegoritëm mund të përcaktoj se sa të zgjuar jeni bazuar në foton tuaj të profilit

Së fundmi, studiuesit në Qendrën Psikometrike Universitetin e Cambridge Mbretërinë e Bashkuar kanë formuluar një alegoritëm që përcakton se sa i zgjuar është dikush bazuar në foton e profilit që ai ka në Facebook. Alegoritmi llogarit fytyrën, pozën që ju keni zgjedhur, rrobat që keni veshur dhe nëse ka apo jo persona të tjerë në foto – të dhëna këto që flasin për nivelin e inteligjencës suaj.

Për këtë studim janë përdorur 1,225 profile në Facebook bashkëngjitur me disa teste inteligjence (IQ).

Çfarë e bën një foto të jetë inteligjente?

Sipas studimit, fotot e profilit të personave inteligjentë kanë disa elemente të përbashkëta:

• Ngjyrën e gjelbër, jo rozë, lejla apo të kuqe
• Më pak larmishmëri në ngjyra, cilësi më e qartë, përmban më pak sipërfaqe lëkure
• Më pak fytyra në foto, një person i vetëm në foto
• Një sfond i pastër, jo shumë objekte

Ndërsa fotot e personave të cilët ju i velrësoni si inteligjent, por që në të vërtetë nuk janë, kanë këto karakteristika:

• Foto përmban më shumë gri dhe të bardhë, pak ngjyrë kafe dhe të gjelbër
• Pastërti të lartë në ngjyra
• Buzëqeshje
• Personi mban syze
• Fytyra në një distancë të caktuar nga kamera

Alegoritmi përcaktoi se këto foto i bëjnë përsonat të duken inteligjent, pavarsisht se sa të zgjuar janë ata në të vërtetë.

“Rezultati i marrë nga të dhënat e grumbulluara tregon se fotoja më efektive për personat ‘vërtet’ inteligjent përmban vetëm një person, është e kapur në fokus dhe ka një sfond të pastër,” tha Xingjie Wei, një nga autorët e studimit.

P.S: Mos harroni të ndërroni foton e profilit, pasi të keni lexuar artikullin!

/Clark.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0