Facebook po humb interesin për planet e tij të podcasting, sipas një raporti të ri  - Business Magazine Albania

Facebook po humb interesin për planet e tij të podcasting, sipas një raporti të ri 

~4 minuta lexim

Prillin e kaluar, Facebook njoftoi një grup produktesh të reja, duke përfshirë mbështetje të re për podkastet dhe një konkurrent audio të Clubhouse, që ishte një tregues se po e merrte më seriozisht kërcënimin nga platformat e tjera audio. Tani, një vit pasi Facebook filloi sulmin e tij në podcast dhe veçoritë audio, interesi i kompanisë për hapësirën thuhet se ka filluar të zbehet, pretendon një raport. 

Sipas një raporti të ri nga Bloomberg, Facebook thuhet se po tërhiqet nga sulmi i tij në podcast dhe po kërkon t’i japë përparësi nismave të tjera në bashkëpunim me partnerët e tij në podcast. Sipas burimeve, Facebook tani është i fokusuar në ndjekjen e mundësive të tjera me partnerët e podcast-it – si ngjarjet në metaverse dhe tregtinë elektronike. Kompania mëmë e Facebook, Meta, thuhet gjithashtu se po i jep përparësi projekteve me video të shkurtra mbi iniciativat e tjera, me gjasë për shkak të konkurrencës në rritje nga aplikacioni popullor i videove në formë të shkurtër TikTok. 

Lexoni: Facebook imiton Clubhouse, si mund të fitoni para me Soundbites

Bloomberg vë në dukje se Facebook kishte parë krijimin e një programi për të sjellë krijuesit në platformën e tij, por kurrë nuk e kaloi këtë në ide. Përveç kësaj, pas sponsorizimit të konferencës së Lëvizjes Podcast gushtin e kaluar, Facebook nuk sponsorizoi konferencën këtë vit dhe thuhet se nuk dërgoi asnjë punonjës të Meta për të marrë pjesë në ngjarje.  

Përqëndrimi i Meta-s në metaverse në lidhje me marrëdhëniet me partnerët e tij në podcast nuk është një surprizë, megjithatë – veçanërisht duke pasur parasysh riemërtimin e fundit të korporatës së kompanisë mëmë dhe vendimin për t’i dhënë përparësi metaverse mbi disa gjëra të tjera. Për shembull, Meta kohët e fundit njoftoi se nuk do të mbajë konferencën e saj të zhvilluesve F8 këtë vit në mënyrë që të fokusohet në metaverse. 

Përpjekja e Facebook në audio ishte një lëvizje konkurruese një vit më parë, kur Clubhouse vlerësohej në 4 miliardë dollarë, dhe Spotify dhe Apple po dominonin tregun e podcasting. Por do të duhej shumë që Facebook-u të konkurronte me Spotify dhe Apple, edhe nëse kompania ka shumë para për të shpenzuar në përpjekjet e saj për podcasting. Metaverse do të jetë gjithashtu e kushtueshme. 

Sa i përket tregut të audios live, ai ende dominohet kryesisht nga Clubhouse dhe Twitter Spaces, të cilat të dyja po vazhdojnë të zhvillojnë më shumë veçori. Audioja live u rrit në popullaritet mes pandemisë pasi njerëzit në mbarë botën ishin të kufizuar në shtëpitë e tyre. Por, ndërsa kufizimet janë hequr në pjesën më të madhe në të gjithë botën dhe ngjarjet personale janë rikthyer, Clubhouse dhe Twitter Spaces kanë kërkuar të mbajnë përdoruesit duke ripunuar dhe përmirësuar platformat e tyre. 

Për shembull, Clubhouse ka filluar testimin e një veçorie të re të lojërave që është krijuar për të nxitur bisedën dhe për të ndihmuar njerëzit të njihen më mirë me njëri-tjetrin. Nga ana tjetër, Twitter po vazhdon t’i bëjë Spaces më të aksesueshme dhe ka lançuar veçori të reja si Spacess me bileta dhe aftësinë për këdo që të moderojë një Space. 

/techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0