Facebook imiton Clubhouse, si mund të fitoni para me Soundbites - Business Magazine Albania

Facebook imiton Clubhouse, si mund të fitoni para me Soundbites

Gjigandi i teknologjisë Facebook ka njoftuar se shumë shpejt për përdoruesit do të jenë gati disa ndryshime në aplikacion. Në muajt e ardhshëm pritet që të publikohen ndryshimet e Facebook, të cilat do të shtojnë mundësitë për dërgimin e materialeve audio.

Sipas BBC, këto ndryshime do të përfshijnë dhomat të drejtpërdrejta audio, që janë të ngjashme me versionin që ka aplikacioni Clubhouse që lejon përdoruesit të marrin dhe të dërgojnë biseda të drejtpërdrejta me njëri-tjetrin.

Këto ndryshime vijnë në një kohë kur shërbimi audio është një ndër me të kërkuarit nga përdoruesit dhe u bë më popullor gjatë pandemisë së shkaktuar nga Covid-19. Facebook gjithashtu do të publikojë një shërbim të ri Soundbites, ku përdoruesit mund të krijojnë dhe ndajnë materiale të shkurtra audio me njëri-tjetrin.

Përdoruesit po ashtu do të kenë mundësi të fitojnë para me shërbimet e reja si më Soundbites dhe me dhomat e drejtpërdrejta të audios. Por kjo nuk është ende e qartë nëse do të jetë në dispozicion për këdo apo e rezervuar vetëm për ata që kanë shumë ndjekës. Po ashtu bëhet me dije se Facebook gjithashtu do t’u lejojë përdoruesve të dëgjojnë podcast direkt nga aplikacioni pa qenë nevoja që të shkohet në faqe të tjera në internet.

Zuckerberg dhe Facebook janë akuzuar për sjellje anti-konkurruese nga Komisioni Federal i Tregtisë i SHBA (FTC). Vitin e kaluar, Zuckerberg pranoi se kishte kopjuar rivalët , duke thënë se Facebook “me siguri ka përshtatur karakteristikat që kanë krijuar të tjerët”.
Instagram Reels, i lëshuar vitin e kaluar, duket i ngjashëm me TikTok. Instagram Stories, i lëshuar në 2016, u kritikua si një kopje e Snapchat. Kritikët argumentojnë se “huazimi” i Big Tech i ideve nga ndërmarrjet më të vogla mund të pengojë konkurrencën.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0