Facebook do të integrojë mesazhet e Instagram, Messenger dhe WhatsApp

Facebook

Përdoruesit e Instagram tani do të jenë në gjendje t’u dërgojnë mesazhe miqve të tyre në Messenger, pa pasur nevojë për një llogari në Facebook.

Ky është hapi i parë i Facebook për të integruar së bashku Instagram, WhatsApp dhe Messenger, lajm i njoftuar vitin e kaluar. Përpjekja mund të nxisë në mënyrë efektive dominimin e Facebook-ut mbi tregun e mesazheve për vitet që vijnë dhe pa dyshim që do ta bëjë më të vështirë ndarjen e kompanisë, e cila po përballet me probleme anti-trust në Uashington. Instagram, WhatsApp dhe Messenger, secili ka mbi 1 miliard përdorues aktivë në muaj.

Opsioni i ri për përdoruesit e Instagram dhe Messenger për të dërguar mesazhe ose biseda video me njëri-tjetrin po testohet aktualisht në tregjet e zgjedhura dhe do të zgjerohet globalisht në muajt e ardhshëm.

Kompania nuk pranoi të jepte një afat kohor se kur i njëjti funksionalitet do të ishte i disponueshëm për WhatsApp.

Facebook (FB) për herë të parë e hartoi planin për të ndërthurur shërbimet e tij të ndryshme në Mars 2019, duke përfshirë WhatsApp, Instagram dhe Facebook. Ideja ishte që njerëzit që kanë vetëm llogari në WhatsApp mund të dërgojnë mesazhe me miqtë në Instagram ose Messenger dhe anasjelltas, pa pasur nevojë të shkarkojnë një aplikacion ose të kalojnë midis shumë aplikacioneve për të dërguar mesazhe. Facebook bleu Instagramin në 2012, WhatsApp në 2014 dhe lançoi aplikacionin Messenger në 2011.

Përveçse do të jenë në gjendje të bisedojnë me njëri-tjetrin, përdoruesit e Instagram dhe Messenger do të kenë edhe përditësime. Përdoruesit që zgjedhin përvojën e re mund të dërgojnë “selfie stickers”, shikojnë IGTV ose Facebook Ëatch video së bashku dhe aktivizojnë një “Vanish Mode” të re, në të cilën mesazhet zhduken automatikisht pasi janë lexuar.

Kur u pyet për mundësinë që komunikimi ndër-aplikacionesh mund të hapte derën e ngacmimeve, Instagram u përgjigj se përdoruesit mund të bllokojnë dikë nëpër aplikacione.

Cilësimet e reja të privatësisë janë të tilla që përdoruesit mund të vendosin se kush mund t’i kontaktojë ata. Përdoruesit e Instagram mund të vendosin të mos marrin mesazhe nga përdoruesit e Facebook, dhe anasjelltas.

CNN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale