Facebook blen faqen e internetit të imazheve të animuara Giphy për 400 milionë dollarë

Nga Mendrit Shehu

Facebook do të blejë faqen e famshme të internetit “Giphy”, i cili shërben për të krijuar dhe ndarë me miqtë imazhe të animuar (ose ndryshe imazhe të formatit GIF), dhe planifikon të integrojë videot e saj të animuara në Instagram dhe në aplikacionet e tjera në pronësi të “Facebook”.

Megjithëse akoma nuk është bërë publike, sipas faqes së internetit të lajmeve “Axios”, mendohet se Facebook ka paguar 400 milionë dollarë për blerjen e Giphy. Gjiganti i rrjeteve sociale do të lejojë që pjesa më e madhe veprimtarisë së Giphy të mbetet e pandryshuar, përfshirë mundësinë e përdoruesve për të ngarkuar GIF. GIF dhe stickerat u japin njerëzve mënyra kuptimplotë dhe krijuese për t’u shprehur – shkruan Vishal Shah, zëvendës presidenti i produkteve në Instagram, në një postim në blog, me anë të cilit njoftoi marrëveshjen.

Ne shohim aspekte pozitive, në mënyrën se si njerëzit përdorin GIPHY në produktet tona dhe jemi të ndërgjegjshëm se bashkimi i krijimtarisë dhe talentit të ekipit GIPHY me ekipet tona, do të përshpejtojë mënyrën se si njerëzit përdorin komunikimin vizual për t’u lidhur me njëri-tjetrin.

Lexo: 10 njerëzit më të pasur në botë për 2020

Facebook deklaron se 50% e të gjithë trafikut online të faqes së internetit Giphy , vjen nga  aplikacionet e tij, të cilat kanë përdorur prej kohësh përmbajtjen e Giphy. Gjithsesi kjo nuk është hera e parë që Facebook tenton të blejë GIPHY. Në 2015, Facebook tentoi të blinte Giphy, por kjo ofertë u refuzua nga vetë Giphy, i cili zgjodhi që të integrohej përmes produkteve të saj në disa platforma të rrjeteve sociale.

Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale