Epoka 'Tesla' po mbërrin, thyhet dominanca me dekada e europianëve - Business Magazine Albania

Epoka ‘Tesla’ po mbërrin, thyhet dominanca me dekada e europianëve


Audi, BMW, Mercedes-Benz dhe Porsche kanë dominuar gjatë rankimet e automobilave më të mirë në botë duke e bërë Gjermaninë lidere të disa prej markave më të mira dhe të përfitueshme të industrisë së automobilave. Por Tesla Motors, makina elektrike Model 3 e së cilës gjeneroi 325,000 porosi vetëm në javën e parë të debutit në Prill, i “kërcënon” këto të fundit në një mënyrë që Lexusi i Toyotës nuk e bëri dot kurrë. Ndërsa statistikat për Model 3- 200 milje me një furnizim të vetëm me karburant dhe një çmim të fillimit prej 35,000 $- e rreshtojnë atë me tregun e Chevrolet Bolt të General Motors, CEO i Tesla Elon Musk ka thënë se makina më e përballueshme ekonomikisht e tij duhet të perceptohet si konkurrente e luksozeve të serisë 3 të BMW apo të Audi A4.

stat

Përveçse mburrjes, të dhënat nga blerjet e automobilave tregojnë më shumë rreth asaj që pretendon Musk, CEO i Tesla. Blerësit e Tesla blejnë brandet luksoze gjermane më shumë se çdo linjë tjetër makinash para se të bëjnë vendimin e blerjes, sipas website-it Edmunds.com. Pothuajse 30 për qind konsiderojnë BMW, dhe rreth 20 përqind hedhin sytë nga modelet Audi dhe Mercedes, ndërsa 12 përqind psonisin Porsche, sipas Edmunds. Duket qartë se brandet gjermane janë vulnerabël ndaj ‘tradhtisё’ së konsumatorëve ndërsa Tesla rritet.

Drejtuesit e lartë të prodhuesve të makinave tё kampit rival ankohen rreth gjurmimit të dobët të vonesave në prodhim qё u bёn Tesla automjeteve dhe humbjeve të vazhdueshme financiare. Por gjithsesi nuk mund ta injorojnë faktin se produktet e Musk janë kthyer në pasion për konsumatorët, gjë që prodhuesit e traditës të makinave për dekada s’e kanë arritur. “Kapelja e inovacionit po lëviz në drejtim të ri tani,” thotë Håkan Samuelsson, CEO i Volvo Cars. “Faktori vendimtar është ajo që ndodh brenda mendjeve të njerëzve,” thotë Jürgen Pieper, një analist i Bankhaus Metzler. “Shumë po shikojnë te Tesla inovacionin që gjermanëve po u mungon.”

Kur Tesla avancon dhe Apple ‘kërcënon’ të futet në industrinë e makinave, vitet e fundit markat gjermane po u drejtohen koncepteve të makinave elektrike. Por këto makina janë vite larg, kurse Tesla planifikon shpërndarjen e Model 3 në fundin e vitit 2017. “Ka mundësi që teknologjia e prodhimit të makinave të spostohet në Shtetet e Bashkuara pas 30 viteve të dominimit të europianëve,” shprehet Samuelsson nga Volvo.

 

/Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0