Elon Musk dhe SpaceX po çojnë njerëz në Hënë - Business Magazine Albania

Elon Musk dhe SpaceX po çojnë njerëz në Hënë


Epoka e fluturimeve hapësinore komerciale

Shkenca e raketave nuk është e thjeshtë. Pyesni çdo inxhinier. Shkenca e raketave nuk është e lirë. Thjesht pyesni NASA-ën. Për fat të mirë, në vitet e fundit numri i kompanive tregtare për fluturimet në hapësirë ka arritur të rritet në mënyrë që të ndihmojë agjencitë kombëtare hapësinore që të zgjerojnë shtrirjen e tyre në kufirin përfundimtar.

Kompanitë inovatore si SpaceX i Elon Musk dhe Blue Origin i Jeff Bezos kanë përshpejtuar zhvillimin e raketave të përmirësuara në mënyrë eksponenciale. Duke vepruar kështu, ato kanë reduktuar në mënyrë dinamike koston e fluturimit në hapësirë, duke përmirësuar edhe aftësinë tonë për të eksploruar kozmosin dhe kapacitetin e shkencëtarëve për të kryer hulumtime përtej Tokës.

Për të qenë më specifik, në 2012, SpaceX u bë kompania e parë private hapësinore që ofronte mallra në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar (ISS). Më parë, ky akt monumental ishte diçka që ishte arritur vetëm nga qeveritë botërore.

Në kohën e sotme, kompania është duke punuar në Crew Dragoin, një anije e gjeneratës së ardhshme që është projektuar për të çuar njerëzit në ISS. Një ditë, SpaceX ka në plan të çojë njerëzit në Mars dhe nëse Musk ka diçka për të thënë në lidhje me të është se njerëzit do të jenë Planetin e Kuq dekadën e ardhshme ose më vonë.

Në fund të fundit, kompanitë private të udhëtimit në hapësirë janë duke udhëhequr ngarkesën tonë në kozmos. Kjo është për shkak se ripërdorimi me sukses i fazës së parë të raketave është një pjesë kritike e uljes së kostos së nisjes … dhe kjo është diçka që qeveritë e botës kanë dështuar për ta prodhuar.

Me këtë teknologji, nuk do na duhet të ndërtojmë një raketë plotësisht të re për çdo mision. Sipas presidentit të SpaceX Gawynne Shotwell ripërdorimi mund të uli koston e lëshimit të raketës me 30%.

Po kështu, Musk pohon se raketa të tilla janë çelësi për një industri të vërtetë të qëndrueshme ekonomike të hapësirës: “Një automjet tërësisht i ripërdoreshëm nuk është bërë më parë. Kjo me të vërtetë është përparim themelor i nevojshëm për të revolucionarizuar qasjen në hapësirë. Nëse dikush mund të kuptojë se si të ripërdorim në mënyrë efektive raketat ashtu si aeroplanët, kostoja e qasjes në hapësirë do të reduktohet shumë. ”

Bezos i quan këto teknologji si “Grali i shenjtë i teknikave raketore.” Pas zbritjes së parë të New Shepard së raketës së ripërdorshme Blue Origin, Bezos ka shkruar: “Unë besoj se kjo është një Epokë e Artë e eksplorimit të hapësirës. Ne jemi në prag të një Epoke të re të Artë në raketari. Unë besoj se një ditë të gjitha raketat do të kenë pajisje uljeje.

Kjo do të thotë që mund të kemi nisje më të shpeshta dhe më të lira. Kjo, nga ana tjetër, do të thotë përparim i shpejtë në fluturimet tregtare dhe në hulumtimet tona botërore dhe eksploratore. Me pak fjalë, fluturimet hapësinore private po drejtojnë një moshë të re në fluturimin tonë në kozmos.

MË LART DHE PËRTEJ

Kompania Hapësinore SpaceX tha në një deklaratë se dy individë kanë “paguar një depozitë të konsiderueshme” për të bërë një mision në Hënë. Përgatitja fillestare, së bashku me testet e shëndetit janë vendosur që të ndodhin këtë vit.

Në fund të fundit, ky është fluturimi i parë në Hënë me një ekuipazh, në më shumë se 45 vjet dhe SpaceX bëri përpjekje për të nxjerrë në pah rëndësinë e kësaj pune: “Ashtu si astronautët e Apollo, këta individë do të udhëtojnë në hapësirë duke mbartur shpresat dhe ëndërrat e gjithë njerëzimit, të drejtuar nga fryma njerëzore universale e eksplorimit. ”

Për të filluar, SpaceX ka në plan të nisë anijen hapësinore Crew Dragon (Dragon Version 2) në ISS, pa njerëz në bord këtë vit dhe pastaj një mision pasues me ekuipazh do të fluturojë në tremujorin e dytë të vitit 2018. Nga atje, kompania do të shkojë në Hënë, një moment i rëndësishëm pasi ata punojnë drejt qëllimit përfundimtar – transportimin e njerëzve në Mars.

burimi: futurism.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0