E vërteta brutale rreth Mark Zuckerberg që askush nuk dëshiron ta pranojë - Business Magazine Albania

E vërteta brutale rreth Mark Zuckerberg që askush nuk dëshiron ta pranojë


Jeni ende në Facebook? Nëse po, a merrni ndonjëherë ato njoftimet që ju kujtojnë për gjërat që keni postuar vite më parë? Imagjinoni nëse jeni Mark Zuckerberg. Imagjinoni sa i turpshëm do të ishte postimi i përvjetorit tuaj.

Lexoni: Mark Zuckerberg detyron stafin e Facebook të përdorë vetëm Android, pas një përplasje me Tim Cook

Merrni, për shembull, sfidat personale që ai vendos për vete çdo vit.

  • 2009: Vendos kollare çdo ditë në punë
  • 2010: Mëso një gjuhë të re (Mandarin Chinese).
  • 2011: Ha mish vetëm kur e ke vrarë atë vetë.
  • 2012: Kodo diçka çdo ditë.
  • 2013: Bëj më shumë biseda me njerëz që nuk punojnë në Facebook.
  • 2014: Shkruaj çdo ditë një shënim falenderimi.
  • 2015: Lexo një libër të ri çdo dy javë.
  • 2016: Kodo një asistent IA
  • 2017: Shko jashtë shtetit dhe bisedo me më shumë njerëz

Të gjitha këto na çojnë në vitin 2018, kur ai tha se “sfida personale e tij më e madhe” ishte të “përqëndrohej në adresimin e disa prej çështjeve më të rëndësishme me të cilat përballet komuniteti ynë”. Gjëra si:

  • parandalimi i ndërhyrjes në zgjedhje;
  • ndalimi i përhapjes së gjuhës së urrejtjes dhe dezinformimit;
  • të sigurohet që njerëzit të kenë kontrollin e informacionit të tyre; dhe
  • të sigurohet që shërbimet e Facebook të përmirësojnë mirëqenien e njerëzve.

Duhet thënë që këto janë shumë më të rëndësishme se ndërrimi i veshjeve tona për t’u dukur më bukur. E megjithatë ekziston një e vërtetë brutale pas gjithë asaj që njerëzit nuk duan të flasin për arsye të ndryshme. Zuckerberg është në thelb versioni i një fëmije aktor i industrisë teknologjike. Ai është rritur para syve tanë.

Lexoni: Mark Zuckerberg, i treti person i pasur në Botë

Ai nuk është CEO i vetëm që ka nisur një kompani nga dhoma e tij e fjetjes dhe e shndërroi atë në diçka gjigante, por eksperienca e tij ishte e ndryshme nga ajo e Steve Jobs, Bill Gates dhe Michael Dell. Nuk ka asnjë ekuivalent me udhëtimin e Jobs në Indi duke bërë LSD përpara lançimit të Apple, ose Gates që shkoi në New Mexico dhe filloi një version bootstrapped të asaj që njihej më pas si MicroSoft.

Ne e dimë që Zuckerberg nuk ka pasur ndonjëherë më parë një punë tjetër përveç CEO i Facebook. Nuk ka asnjë pjesë të jetës së tij gjatë së cilës ai ka jetuar, është rritur dhe ka bërë gabime pa e parë ne të gjithë.

Ai shkoi në Phillips Exeter, pastaj Harvard dhe më pas në sallat e konferencave në firmat më të mëdha të sipërmarrjeve të gjitha brenda tre vjetësh. Aaron Sorkin nxorri një film biografik të Zuckerberg kur ai ishte vetëm 26 vjeç.

Kështu që ndoshta nëse Zuckerberg do të ishte më i fokusuar në të gjitha mënyrat e Facbook që mund të përdoreshin për të keqen, do të ishim në një vend më të mirë tani. Ndoshta deklarata origjinale e misionit të Facebook – që t’u jepte njerëzve «fuqinë për të ndarë dhe për ta bërë botën më të hapur dhe të lidhur» vepron vetëm nëse je i sigurtë se njerëzit do ta përdorin atë pushtet për mirë.

E vërtetë apo jo ne megjithatë jemi këtu. Sepse e vërteta është se ne e krijuam Mark Zuckerberg dhe kështu ne jemi përgjegjës për çdo gjë që ndodh si rezultat i veprimeve të tij.

Lexoni: Ndryshimi që bëri Facebook në heshtje për të shmangur një fatkeqësi tjetër

Megjithatë ekziston një e vërtetë edhe më brutale: Ai është vetëm 34 vjeç, është CEO i pazëvendësueshëm i një prej kompanive më të fuqishme në historinë e botës dhe personi i tretë më i pasur në planet. Dhe vetëm tani, ai po fillon të duket si një i rritur.

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0