Diversiteti në vëmendje të Oscars 2019. Një leksion për sipërmarrjet dhe institucionet » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 27/02/2019

Diversiteti në vëmendje të Oscars 2019. Një leksion për sipërmarrjet dhe institucionet

Share
nga Anerola Torollari
Shk 27, 2019
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Nata e së Dielës ishte historike për diversitetin dhe përfshirjen. Në një ceremoni të Akademisë së Çmimeve, 10 persona me ngjyrë fituan çmime në kategori të ndryshme.Diversiteti midis kandidatëve dhe fituesve shënon një fitore për Akademinë, pas reagimit dhe bojkotit në vitet 2015 dhe 2016, ku vetëm aktorët e bardhë u nominuan për 20 çmimet kryesore. Në të dy vitet, hashtagu #OscarsSoWhite u bë një trend në Twitter. Shumë të famshëm zgjodhën të mos merrnin pjesë në ceremoninë e shpërblimeve në shenjë proteste.

Lexoni: E vërteta tronditëse rreth pabarazisë

Ka ende vend për përmirësim dhe ashtu si shumë biznese, Hollywood vazhdon të luftojë me diversitetin, përfshirjen dhe përkatësinë. Për shembull, femrat janë të nënpërfaqësuara si regjisore filmi.

BusinessMag ju sjell dy faktorët në të cilët Akademia u përqendrua për diversitetin dhe si mund t’i modeloni strategjitë e tyre për të përmirësuar vendin tuaj të punës:

1. Mundësia

Në vitin 2015, Viola Davis fitoi një çmim Emmy për “Outstanding Actress” në një serial dramatik. Ajo ishte gruja e parë me ngjyrë që mori atë çmim.

Në fjalimin e saj të pranimit, ajo vuri në dukje se pse zgjati kaq shumë: “E vetmja gjë që ndan femrat me ngjyrë nga dikush tjetër është mundësia. Nuk mund të fitosh një Emmy për role që thjesht nuk janë”.

Gratë dhe gratë me ngjyrë nuk kanë marrë pjesën e tyre të njohjes brenda industrisë sepse, shumë shpesh, ato nuk kanë pasur mundësi të mjaftueshme për ta fituar atë. Raporti i Diversitetit të UCLA 2018 tregoi se kur vjen puna te drejtuesit e filmit, regjisorët e filmit, shkrimtarët e filmit, pakicat dhe femrat janë të nënpërfaqësuara.

Të dielën, Regina King fitoi një Oskar për aktoren më të mirë mbështetëse për rolin e saj në filmin: If Beale Street Could Talk. Ajo fitoi Golden Globe muajin e kaluar për të njëjtin rol. Në fjalimin e saj të pranimit të Golden Globe, ajo deklaroi angazhimin e saj për të niveluar fushën e lojës për gratë në çdo gjë që ajo prodhon gjatë dy viteve të ardhshme.

Lexoni: Nuk është vetëm Google – shumë kompani po luftojnë me diversitetin në vendin e punës

Si një lider, ju duhet të përdorni platformën tuaj për të krijuar mundësi për ata që historikisht nuk kanë pasur mjaftueshëm mundësi. Një ankesë e zakonshme që shumë kompani kanë është se ato “luftojnë” për të gjetur talent të kualifikuar midis femrave dhe pakicave.

Nëse e keni ende këtë problem, pasi zgjeroni kërkimin tuaj përtej mekanizmave tradicionalë të rekrutimit, ndërtoni urën që këto grupe të nënpërfaqësuara të shfrytëzojnë këto mundësi. Në fund të vitit të kaluar, Google dhe PRX bashkuan forcat për të krijuar një program trajnimi gjithëpërfshirës, ​​i projektuar për të rritur numrin e grave dhe personave me ngjyrë në podcasting.

2. Përfaqësimi

Të nominuarit dhe fituesit për secilën nga kategoritë e Oskarit çdo vit votohen nga anëtarët e Akademisë së Arteve dhe Shkencave të Filmit. Në vitin 2013, LA Times raportoi se nga më shumë se 6,000 anëtarë të Akademisë, 93% ishin të bardhë dhe 73% ishin meshkuj.

Pas bojkotit të Oscars të vitit 2016, Bordi i Guvernatorëve të Akademisë premtoi të bënte ndryshime për të përmirësuar rekordin e tyre. Në një deklaratë, bordi njoftoi planet për të bërë ndryshime:

“Bordi i Guvernatorëve të Akademisë së Arteve dhe Shkencave të Filmit ka miratuar një sërë ndryshimesh thelbësore të projektuara për të bërë anëtarësinë e Akademisë, organet e saj drejtuese dhe anëtarët e saj të votimit dukshëm më të larmishëm. Qëllimi i Bordit është të angazhohen për të dyfishuar numrin e grave dhe diversifikimin në Akademi deri në vitin 2020”.

Përfaqësimi nuk normalizohet vetë. Filloni duke vendosur qëllime të qarta të asaj që dëshironi që fuqia punëtore juaj të duket në të gjitha nivelet e organizatës suaj. Pastaj, ndërtoni një plan rekrutimi që ju mundëson të gjeni dhe njiheni me talentet e ndryshme që janë në dispozicion për t’ju ndihmuar të rrisni biznesin tuaj.

Lexoni: Shqiptarja Artiona Bogo na tregon eksperiencën e saj në Davos gjatë javës së Forumit Ekonomik Botëror

Kur Basecamp u përpoq të bënte fuqinë punëtore më përfaqësuese për klientët e saj, liderët e saj kuptuan se ata duhej të ndryshonin mënyrën se si shkruanin përshkrimet e vendeve të punës, zgjeronin vendet ku i kishin publikuar dhe të rregullonin mënyrën e vlerësimit të kandidatëve. Dhe kjo ka funksionuar.

Pa marrë parasysh pozicionin tuaj, përparimi mund të bëhet. Ndiqni drejtimin e Akademisë për të bërë diversitetin, përfshirjen dhe përkushtimin një prioritet.

Është koha që ta bëjmë tavolinën më të madhe, kështu që ka vende për të gjithë.

burimi: INC