Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj

Dështimi mund të jetë i mirë për biznesin tuaj


 

Askujt nuk i pëlqen dështimi. Por kur liderët e biznesit diskutojnë sukseset e tyre, ata ja nisin së pari nga dështimi.

Julie Wainwright, ishte shefja ekzekutive e Pets.com, një startup interneti i cili nuk i mbijetoi fluskës teknologjike 2000 dot-com. Dështimi, thotë ajo, do t’ju mësojë thellësinë e këmbënguljes tuaj dhe mund të zbulojë se ju keni “më shumë forcë të brendshme, më shumë këmbëngulje, më shumë grint … sesa keni menduar ndonjëherë”.

Pas eksperiencës së saj me Pets.com. Wainwright nisi të krijojë një kompani të suksesshme online për veshje. “Pasi të dilni në anën tjetër të dështimit, “tha ajo,”do të kuptoni se jeni përballur me frikën tuaj më të madhe dhe ja dolët. Ana tjetër e dështimit është një eliminim i madh i frikës nga dështimi”.

Po njësoj, autorja J.K. Rowling thotë se përpara se të bëhej e suksesshme me librat Harry Potter, dështimi i saj e formësoj atë si person. “Dështimi për mua ishte çrrënjosja e të parëndësishmes,” thotë Rowling. “Unë isha e lirë, sepse frika ime më e madhe u largua, dhe unë isha akoma gjallë. Humnera e jetës sime u bë baza e fortë mbi të cilën unë rindërtova jetën time. ”

Bizneset që rezultojnë nga dështimi vlerësohen nga industria e teknologjisë. Kompanitë e dështuara dalin nga rruga ku ndodhen për të ndarë më pas historitë e tyre dhe mësimet që ata kanë mësuar.

Në X, fabrika e idesë së Google, drejtori Astro Teller shkon aq larg sa përdorë shpërblime për të inkurajuar punonjësit e tij të dështojnë. “Fabrika jonë është një vend i ç’rregullt,” thotë ai, “por në vend që të shmangim rrëmujën dhe të pretendojmë se nuk është atje, ne jemi përpjekur ta bëjmë atë forcë tonën. Ne shpenzojmë pjesën më të madhe të kohës duke thyer gjërat dhe duke u përpjekur të dëshmojmë se jemi të gabuar “.

Në një diskutim të kohëve të fundit mbi përfitimin e papritur të pranimit të dështimit, Teller shpjegoi se ai i inkurajon punonjësit që të përqafojnë dështimet, sepse dështimi ju detyron të ndryshoni perspektivën tuaj dhe “nganjëherë”, thotë ai, “ndryshimi i perspektivës është më i fuqishëm sesa të qenit i zgjuar. ”

/ShareAmerica

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0