Dëshironi të rrisni ndikimin tuaj si një drejtues fillestar? Ja çfarë duhet të dini - Business Magazine Albania

Dëshironi të rrisni ndikimin tuaj si një drejtues fillestar? Ja çfarë duhet të dini

Ndikim

Që në moshë të re, fillon zotërimi i artit të bindjes dhe komunikimit strategjik, aftësi që janë themelore jo vetëm në ndërveprimet personale, por thelbësore në mjediset profesionale si startup-et. Psikologët e zhvillimit kanë vënë në dukje se në moshën pesë vjeçare, fëmijët tashmë po eksperimentojnë me teknika të ndryshme ndikuese si negocimi, bindja, madje edhe zemërimi. Ata vëzhgojnë me kujdes dhe imitojnë të rriturit përreth tyre, duke kuptuar se cilat sjellje arrijnë në mënyrë efektive rezultatet e dëshiruara.

Për më tepër, bindjet themelore rreth vendosmërisë, qoftë besimi se dikush duhet të fitojë të drejtën për të bërë kërkesa, apo ndjenja e të drejtës për të bërë kërkesa pa parakushte, formohen gjatë këtyre viteve të formimit. Rrjedhimisht, fëmijët fillojnë të adoptojnë stile të veçanta ndikimi bazuar në vëzhgimet dhe përvojat e tyre. Në kohën e hyrjes në vendin e punës, këto dinamika janë ngulitur thellë në psikikën e gjithësecilit, duke çuar në zhvillimin e llojeve të personalitetit me ndikim të veçantë. Shumica mësojnë aftësi për të ndikuar më mirë në varësi të situatës, por zakonisht ekziston një stil i paracaktuar që mund të kategorizohet në dy grupe kryesore: shtytës dhe tërheqës.

Në vlerësimet e kryera nëpër organizata të shumta zbulohet se vetëm 10-15% e njerëzve të anketuar bien në një përzierje të të dy stileve, duke përdorur lehtësisht shtytjen dhe tërheqjen. Shumica dërrmuese bien në mënyrë të qartë, ose në një stil të fortë shtytjeje ose tërheqjeje. Secili lloj ka qasjen e tij unike ndaj ndikimit dhe të kuptuarit se cili përputhet me stilin tuaj natyral mund të rrisë ndjeshëm efektivitetin tuaj në arritjen e rezultateve më të mira në startup-in tuaj.

Shtytësit janë të drejtpërdrejtë dhe të qartë, shpesh të nxitur nga një dëshirë për qartësi dhe reduktim të konfuzionit. Ata priren ta pozicionojnë veten si ekspertë në vend që të jenë të hapur dhe kurioz. Në mjediset bashkëpunuese, ata preferojnë të deklarojnë nevojat e tyre drejtpërdrejt në vend që të bëjnë pyetje për të kuptuar perspektivat e të tjerëve. Nën stres, ata mund të bëhen kërkues, agresivë dhe të dobët në dëgjim, ndonjëherë duke i thjeshtuar shumë çështjet dhe duke marrë kontrollin e bisedës në mënyrë mbrojtëse. Tërheqësit shihen si më bashkëpunues, gjithëpërfshirës dhe të hapur. Ata kanë prioritet vendosjen e besimit dhe lidhjes përmes pyetjeve dhe janë shumë të përshtatur me emocionet e të tjerëve. Nën stres, tërheqësit mund të mbajnë qëndrimet e tyre, të krijojnë histori në mendjet e tyre, të hamendësojnë veten e tyre, të jenë tepër të folur dhe në mënyrë të pandërgjegjshme të krijojnë konfuzion për shkak të mungesës së qartësisë në dëshirat e tyre.

Taktika për të përmirësuar stilin tuaj natyral, duke mësuar nga tjetri

Shtytësit duhet:

  1. Jepni “pse”: Shpjegoni arsyetimin pas kërkesave tuaja dhe sigurohuni që këto arsye të interesojnë audiencën tuaj.
  2. Bëni pyetje të hapura: Parazgjedhja larg nga modaliteti i tregimit dhe në modalitetin e pyetjeve. Lidhja është shpesh po aq e rëndësishme sa ekspertiza gjatë punës me të tjerët.
  3. Riprodhoni atë që dëgjoni: Riformuloni dhe parafrazoni në mënyrë strategjike përmbajtjen, ndjenjat dhe nevojat për të demonstruar mirëkuptim.
  4. Mos prisni gjithmonë që të arrini rrugën tuaj: Shpesh shtytësit natyralë mërziten kur dikush nuk sheh sy për sy me ta. Mësoni të pranoni pikëpamje të ndryshme për të reduktuar zhgënjimin.
  5. Jini të durueshëm: Shmangni detyrimin për zgjidhje të shpejta kur nevojitet më shumë diskutim.

Tërheqësit duhet:

  1. Drejtoni me përfundimin tuaj: Filloni me pikën tuaj kryesore në vend që të ndërtoni një rast të gjatë për atë që dëshironi dhe duke shpresuar që njerëzit të vazhdojnë ta ndjekin.
  2. Pohoni veten: Tregoni qartë dhe drejtpërdrejt atë që dëshironi. Kjo kërkon praktikë, praktikoni me një koleg të besuar si një mënyrë për të fituar këtë aftësi.
  3. Praktikoni shkurtësinë: Tregoni atë që dëshironi thjesht dhe qartë pa detaje të panevojshme. Tërheqësit e natyrshëm kanë tendencë të mbi-shpjegojnë veten dhe rrezikojnë të humbasin audiencën e tyre në proces.
  4. Hiqni dorë nga bisedat e kaluara: Tërheqësit shpesh ndalen në ndërveprimet e së shkuarës, duke kritikuar veten për moszgjedhjen e fjalëve të përsosura. Është e dobishme për ta që të përqafojnë konceptin e “mjaft të mirë”, në vend që të përpiqen për përsosmëri në çdo bisedë.
  5. Mos e zbutni kërkesën tuaj: Pasi të bëni kërkesën tuaj, shmangni ndjekjen e tepërt që mund të shkaktojë konfuzion. Tërheqësit shpesh ndiejnë nevojën për t’u siguruar që janë kuptuar. Ata kanë një tendencë për të shpjeguar veten përsëri ose në Slack ose me email pas bisedës fillestare. Kjo mund të shqetësojë audiencën e tyre dhe të krijojë paqartësi që nuk ekzistonte më parë.

Është thelbësore të identifikoni se ku bini në spektrin e shtytjes dhe të jeni reflektues për mënyrën se si stili juaj ju ndihmon ose pengon në rolin tuaj. Filloni duke adoptuar një aspekt të stilit kundërshtar që nuk ju vjen natyrshëm. Me kalimin e kohës, do të zhvilloni një grup aftësish më të balancuara, të cilat do të vlerësohen nga ekipi juaj dhe do të rrisin ndikimin tuaj të përgjithshëm.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0