Deri në vitin 2040, më shumë se gjysma e makinave të reja do të jenë elektrike

Deri në vitin 2040, më shumë se gjysma e makinave të reja do të jenë elektrike


Makinat elektrike përbëjnë një fraksion shumë të vogël të automjeteve të shitura në të gjithë botën, por shumë shpejt kjo do të ndryshojë, sipas analizave të bëra nga Bloomberg New Energy.

Deri në vitin 2040, makinat elektrike mund të përbëjnë 57% të të gjitha shitjeve në botë, parashikon raporti. Makinat elektrike do të kenë një përqindje të ngjashme me shitjet e makinave komerciale të lehta në Shtetet e Bashkuara, Europë dhe Kinë.

“Ne të gjithë shohim mundësi reale që shitjet globale të makinave me pasagjerë konvencionalë të kenë arritur pikun e tyre,” tha Colin McKerracher, kreu i transportit të avancuar për BNEF.

Gjatë dy dekadave të ardhshme, shitjet globale të makinave elektrike do të rriten nga 2 milionë vitin e kaluar në 56 milionë në vitin 2040. Në të njëjtën kohë shitjet e automjeteve me karburant do bien nga 85 milionë vitin e kaluar në 42 milionë.

Kjo do të nxitet nga uljet e mëtejshme të çmimeve të baterive, të cilat kanë filluar të bien me shpejtësi. Që prej vitit 2010, kostot e baterive për kilovatorë kanë rënë me 85%, falë përmirësimeve në fabrikim dhe ekonomisë në rritje. Ndërkohë, po ndërtohen më shumë fabrika për bateritë.

Për këto arsye, makinat elektrike do të jenë më të lira se makinat me motor me djegie të brendshme deri nga mesi i vitit 2020 përsa i përket çmimit të shitjes dhe kostove afatgjata. Makinat elektrike kushtojnë më pak për t’u mbajtur dhe ngarë sepse elektriciteti është më i lirë se gazi apo nafta. Ato gjithashtu kërkojnë më pak mirëmbajtje sepse kanë më pak pjesë të lëvizshme.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0