Deri në vitin 2040, më shumë se gjysma e makinave të reja do të jenë elektrike


Makinat elektrike përbëjnë një fraksion shumë të vogël të automjeteve të shitura në të gjithë botën, por shumë shpejt kjo do të ndryshojë, sipas analizave të bëra nga Bloomberg New Energy.

Deri në vitin 2040, makinat elektrike mund të përbëjnë 57% të të gjitha shitjeve në botë, parashikon raporti. Makinat elektrike do të kenë një përqindje të ngjashme me shitjet e makinave komerciale të lehta në Shtetet e Bashkuara, Europë dhe Kinë.

“Ne të gjithë shohim mundësi reale që shitjet globale të makinave me pasagjerë konvencionalë të kenë arritur pikun e tyre,” tha Colin McKerracher, kreu i transportit të avancuar për BNEF.

Gjatë dy dekadave të ardhshme, shitjet globale të makinave elektrike do të rriten nga 2 milionë vitin e kaluar në 56 milionë në vitin 2040. Në të njëjtën kohë shitjet e automjeteve me karburant do bien nga 85 milionë vitin e kaluar në 42 milionë.

Kjo do të nxitet nga uljet e mëtejshme të çmimeve të baterive, të cilat kanë filluar të bien me shpejtësi. Që prej vitit 2010, kostot e baterive për kilovatorë kanë rënë me 85%, falë përmirësimeve në fabrikim dhe ekonomisë në rritje. Ndërkohë, po ndërtohen më shumë fabrika për bateritë.

Për këto arsye, makinat elektrike do të jenë më të lira se makinat me motor me djegie të brendshme deri nga mesi i vitit 2020 përsa i përket çmimit të shitjes dhe kostove afatgjata. Makinat elektrike kushtojnë më pak për t’u mbajtur dhe ngarë sepse elektriciteti është më i lirë se gazi apo nafta. Ato gjithashtu kërkojnë më pak mirëmbajtje sepse kanë më pak pjesë të lëvizshme.

/CNN

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale