Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë - Business Magazine Albania

Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë


Gjigandi i pijeve me bazë në Atlanta zbuloi për mediat se është në “bisedime serioze” me prodhuesin kanadez të marihuanës, Aurora Cannabis, për të prodhuar pije me kanabis, ndërsa shitjet e produkteve tradicionale vazhdojnë të ngadalësohen. Me interes është CBDs, përbërësi jo-psikoaktiv në marihuanë që ndihmon në zbutjen e dhimbjes, por që nuk përbën problem për organizmin.

Lexoni: Doni të dini çfarë i bën Coca Cola stomakut tuaj?

Në një deklaratë për Bloomberg është thënë:

“Ne jemi duke parë nga afër rritjen e CBD jo-psikoaktive si një përbërës në pijet në mbarë botën,” tha zëdhënësi i Coca-Cola, Kent Landers në një deklaratë me email për Bloomberg News. “Kjo taktikë po evoluon shpejt, por asnjë vendim nuk është marrë në këtë kohë që po flasim.”

Bloomberg vë në dukje se shumë prodhues të pijeve po e konsiderojnë shtimin e kanabis si një përbërës ndërsa bizneset e tyre tradicionale po ngadalësohen:

Muajin e kaluar, prodhuesi i birrës Corona, Constellation Brands Inc. njoftoi se do të shpenzojë 3.8 miliardë dollarë për të rritur aksionet e saj në Canopy Growth Corp, prodhuesi kanadez i marihuanës me një vlerë që tejkalon 13 miliardë dollarë.

Molson Coors Brewing Co. po fillon një ndërmarrje të përbashkët me Hexo’s Quebec Corp, i njohur më parë si Hydropothecary Corp, për të zhvilluar pije kanabis në Kanada. Diageo PLC, krijues i birrës Guinness, po bën diskutime me të paktën tre prodhues kanadezë kanabis për një marrëveshje të mundshme, raportoi BNN Bloomberg muajin e kaluar. Heineken NV’s Lagunitas ka lançuar një markë me pijë joalkolike të mbushur me THC, përbërës aktiv i marihuanës.

Lexoni: Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Është e qartë që asnjë kompani pijesh nuk dëshiron të mbetet prapa. Dhe ndërsa marihuana është ende e paligjshme në nivel kombëtar në SHBA, produktet e derivuara CBD që trajtojnë sëmundjet duke përfshirë dhimbjen kronike, ankthin dhe epilepsinë, po fitojnë shpejt pranimin. Pyetja që ngrihet është: A do të jetë Pepsi kompania e radhës?

burimi: Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0