Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë - Business Magazine Albania

Coca-Cola në bisedime për të prodhuar pije me marihuanë


Gjigandi i pijeve me bazë në Atlanta zbuloi për mediat se është në “bisedime serioze” me prodhuesin kanadez të marihuanës, Aurora Cannabis, për të prodhuar pije me kanabis, ndërsa shitjet e produkteve tradicionale vazhdojnë të ngadalësohen. Me interes është CBDs, përbërësi jo-psikoaktiv në marihuanë që ndihmon në zbutjen e dhimbjes, por që nuk përbën problem për organizmin.

Lexoni: Doni të dini çfarë i bën Coca Cola stomakut tuaj?

Në një deklaratë për Bloomberg është thënë:

“Ne jemi duke parë nga afër rritjen e CBD jo-psikoaktive si një përbërës në pijet në mbarë botën,” tha zëdhënësi i Coca-Cola, Kent Landers në një deklaratë me email për Bloomberg News. “Kjo taktikë po evoluon shpejt, por asnjë vendim nuk është marrë në këtë kohë që po flasim.”

Bloomberg vë në dukje se shumë prodhues të pijeve po e konsiderojnë shtimin e kanabis si një përbërës ndërsa bizneset e tyre tradicionale po ngadalësohen:

Muajin e kaluar, prodhuesi i birrës Corona, Constellation Brands Inc. njoftoi se do të shpenzojë 3.8 miliardë dollarë për të rritur aksionet e saj në Canopy Growth Corp, prodhuesi kanadez i marihuanës me një vlerë që tejkalon 13 miliardë dollarë.

Molson Coors Brewing Co. po fillon një ndërmarrje të përbashkët me Hexo’s Quebec Corp, i njohur më parë si Hydropothecary Corp, për të zhvilluar pije kanabis në Kanada. Diageo PLC, krijues i birrës Guinness, po bën diskutime me të paktën tre prodhues kanadezë kanabis për një marrëveshje të mundshme, raportoi BNN Bloomberg muajin e kaluar. Heineken NV’s Lagunitas ka lançuar një markë me pijë joalkolike të mbushur me THC, përbërës aktiv i marihuanës.

Lexoni: Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Është e qartë që asnjë kompani pijesh nuk dëshiron të mbetet prapa. Dhe ndërsa marihuana është ende e paligjshme në nivel kombëtar në SHBA, produktet e derivuara CBD që trajtojnë sëmundjet duke përfshirë dhimbjen kronike, ankthin dhe epilepsinë, po fitojnë shpejt pranimin. Pyetja që ngrihet është: A do të jetë Pepsi kompania e radhës?

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0