Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj


Një dizajn i ri për paketimin e Coca-Cola synon që të sjellë Colën “klasike” dhe Zero sheqer bashkë brëeda ngjyrës tradicionale të kuqe. Detaj dallues do të jetë vetëm etiketa e sipërme ose pjesa e sipërme e shishes (kur nuk është kanaçe).

Lëvizja për të ndaluar përhapjen e dizajnit të zi të Zero sheqer vjen pasi kompania u shpreh se mbi 50% Coca-Cola e shitur në Mbretërinë e Bashkuar është e këtij lloji.

“Për më shumë se 130 vjet ngjyra e kuqe është asocuar me shijen e mirë dhe eksperiencën e të shijuarit të Coca-Cola”, – u shpreh Alec Mellor, Marketing Manager pranë kompanisë. “Ne duam t’a bëjmë akoma edhe më të qartë se mund të kesh këtë shije dhe eksperiencë, me, apo pa sheqer. Shitjet e Zero shqer thuajse janë dyfishuar 2 vitete fundit. Ne besojmë se lëvizja jonë e re do të na ndihmojë të rritemi dhe të inkurajojmë më shumë njerëz t’a provojnë.”

Një fushatë marketingu prej 5 milionë paund përfshin edhe dhurimin e 7 milionë kanaçeve të Zero sheqe me dizajnin e ri.

Shumë kompani pijesh kanë reduktuar sheqerin për të shmangur atë që quhet “taksa e sheqerit” e cila u prezantua në Prill 2018. Pijet me më shumë se 8G/100ml janë të taksuara me një normë ekuivalente të 24p/litër. Kurse ato 5-8g/100ml 18p për litër (në Mbretërinë e Bashkuar).

Coca-Cola klasike përmban 10.6g sheqer për 100 ml. Kompania ndërkohë nuk ka ndër mend që ta ndryshojë recetën. Tentativa e vitit 1985 për ta ndryshuar u bë e njohur si “epochal blunders” në historinë e marketingut. Ndërkohë konsumatorët po largohen nga këto pije drejt atyre më të shëndetshme.

Ndaj, Coca-Cola ka investuar në ujë dhe në lëngje frutash në përpjekjen e saj për t’u bërë “kompani pijesh totale”.

Burimi: WARC

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale