Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

~3 minuta lexim


Një dizajn i ri për paketimin e Coca-Cola synon që të sjellë Colën “klasike” dhe Zero sheqer bashkë brëeda ngjyrës tradicionale të kuqe. Detaj dallues do të jetë vetëm etiketa e sipërme ose pjesa e sipërme e shishes (kur nuk është kanaçe).

Lëvizja për të ndaluar përhapjen e dizajnit të zi të Zero sheqer vjen pasi kompania u shpreh se mbi 50% Coca-Cola e shitur në Mbretërinë e Bashkuar është e këtij lloji.

“Për më shumë se 130 vjet ngjyra e kuqe është asocuar me shijen e mirë dhe eksperiencën e të shijuarit të Coca-Cola”, – u shpreh Alec Mellor, Marketing Manager pranë kompanisë. “Ne duam t’a bëjmë akoma edhe më të qartë se mund të kesh këtë shije dhe eksperiencë, me, apo pa sheqer. Shitjet e Zero shqer thuajse janë dyfishuar 2 vitete fundit. Ne besojmë se lëvizja jonë e re do të na ndihmojë të rritemi dhe të inkurajojmë më shumë njerëz t’a provojnë.”

Një fushatë marketingu prej 5 milionë paund përfshin edhe dhurimin e 7 milionë kanaçeve të Zero sheqe me dizajnin e ri.

Shumë kompani pijesh kanë reduktuar sheqerin për të shmangur atë që quhet “taksa e sheqerit” e cila u prezantua në Prill 2018. Pijet me më shumë se 8G/100ml janë të taksuara me një normë ekuivalente të 24p/litër. Kurse ato 5-8g/100ml 18p për litër (në Mbretërinë e Bashkuar).

Coca-Cola klasike përmban 10.6g sheqer për 100 ml. Kompania ndërkohë nuk ka ndër mend që ta ndryshojë recetën. Tentativa e vitit 1985 për ta ndryshuar u bë e njohur si “epochal blunders” në historinë e marketingut. Ndërkohë konsumatorët po largohen nga këto pije drejt atyre më të shëndetshme.

Ndaj, Coca-Cola ka investuar në ujë dhe në lëngje frutash në përpjekjen e saj për t’u bërë “kompani pijesh totale”.

Burimi: WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse të ofrojnë një vend në një anije kozmike, mos pyet çfarë vendi, thjesht hip”
— Sheryl Sandberg
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0