Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj
Përditësuar së fundmi: 23/08/2018

Coca Cola vjen me një tjetër ndryshim në dizajnin e saj

Share
nga Jon
Gus 23, 2018

Një dizajn i ri për paketimin e Coca-Cola synon që të sjellë Colën “klasike” dhe Zero sheqer bashkë brëeda ngjyrës tradicionale të kuqe. Detaj dallues do të jetë vetëm etiketa e sipërme ose pjesa e sipërme e shishes (kur nuk është kanaçe).

Lëvizja për të ndaluar përhapjen e dizajnit të zi të Zero sheqer vjen pasi kompania u shpreh se mbi 50% Coca-Cola e shitur në Mbretërinë e Bashkuar është e këtij lloji.

“Për më shumë se 130 vjet ngjyra e kuqe është asocuar me shijen e mirë dhe eksperiencën e të shijuarit të Coca-Cola”, – u shpreh Alec Mellor, Marketing Manager pranë kompanisë. “Ne duam t’a bëjmë akoma edhe më të qartë se mund të kesh këtë shije dhe eksperiencë, me, apo pa sheqer. Shitjet e Zero shqer thuajse janë dyfishuar 2 vitete fundit. Ne besojmë se lëvizja jonë e re do të na ndihmojë të rritemi dhe të inkurajojmë më shumë njerëz t’a provojnë.”

Një fushatë marketingu prej 5 milionë paund përfshin edhe dhurimin e 7 milionë kanaçeve të Zero sheqe me dizajnin e ri.

Shumë kompani pijesh kanë reduktuar sheqerin për të shmangur atë që quhet “taksa e sheqerit” e cila u prezantua në Prill 2018. Pijet me më shumë se 8G/100ml janë të taksuara me një normë ekuivalente të 24p/litër. Kurse ato 5-8g/100ml 18p për litër (në Mbretërinë e Bashkuar).

Coca-Cola klasike përmban 10.6g sheqer për 100 ml. Kompania ndërkohë nuk ka ndër mend që ta ndryshojë recetën. Tentativa e vitit 1985 për ta ndryshuar u bë e njohur si “epochal blunders” në historinë e marketingut. Ndërkohë konsumatorët po largohen nga këto pije drejt atyre më të shëndetshme.

Ndaj, Coca-Cola ka investuar në ujë dhe në lëngje frutash në përpjekjen e saj për t’u bërë “kompani pijesh totale”.

Burimi: WARC