Cila është rëndësia e ndjekësve, pëlqimeve dhe komenteve në rrjetet sociale? - Business Magazine Albania

Cila është rëndësia e ndjekësve, pëlqimeve dhe komenteve në rrjetet sociale?

Rrjetet sociale janë të mbushura me metrika të kota deri në pikën që ato përdoren shpesh për të përcaktuar sasinë e suksesit të çdo fushate të veçantë. Nga numërimi i ndjekësve te pëlqimet, komentet, citimet dhe ripostimet, të gjithë e ndjekin këtë angazhim, por pak njerëz mund t’ju tregojnë se çfarë nënkuptojnë, ose pse kanë rëndësi.

Kostot e mediave sociale

Media sociale fitoi shpejt rëndësi në 20 vitet e fundit, me gjigantë si Facebook dhe TikTok që dominojnë bisedat në internet. Në vitin 2023, afërsisht 4.89 miliardë njerëz përdorin mediat sociale, me markat që shpenzojnë 269 miliardë dollarë për reklama në këto platforma, që pritet të rriten në mbi 300 miliardë dollarë vitin e ardhshëm.

Sprout Social vlerëson se kostoja mesatare e menaxhimit të mediave sociale është rreth $12,300 në muaj, ndërsa markat më të vogla paguajnë nga $500 deri në $5000. Kompanitë e mediave sociale si Meta, X (Twitter) dhe Reddit kanë shtuar vazhdimisht çmimet e tyre gjatë gjithë vitit me rritje të vogla në strukturat e çmimeve të tyre për të rritur fitimet e tyre.

Imazhi i rrjeteve sociale po bëhet gjithnjë e më i shpërbërë. Ka 36 platforma të mediave sociale me mbi 100 milionë përdorues secila, 21 prej tyre janë bazuar në Shtetet e Bashkuara. Këto platforma që konkurojnë në të njëjtat 24 orë të ditës për vëmendjen tonë mund të lënë markat në vështirësi për të paraqitur veten në të gjitha platformat, veçanërisht në një mënyrë të kuptueshme. Një përpjekje e papërgatitur mund të çojë në humbje të parave për diçka që nuk ka një kthim të dukshëm.

Për të ndërtuar një komunitet të angazhuar për të mbështetur biznesin, mjafton të ndiqen këto tre hapa:

1- Ofroni produkte, shërbime dhe përvoja shembullore ndaj klientit

Reputacioni juaj në internet është shumë i lidhur me veprimet tuaja në realitet, kështu që mënyra më e mirë për të inkurajuar angazhimin pozitiv online është të paraqiteni dhe ofroni vlerë të shkëlqyeshme. Kjo do të shkojë shumë më larg se sa hedhja e shumë parave në marketing në media sociale.

2- Krijo një strategji omnichannel

Peizazhi i mediave sociale sot është më i shpërbërë se kurrë më parë, pasi njerëz të ndryshëm përdorin rrjete sociale të ndryshme për arsye të ndryshme. Më e rëndësishmja është të zgjidhni platformat ku klientët tuaj janë aktivë dhe keni kapacitetin për të ofruar vlerë reale. Sigurohuni që keni staf me përvojë për të menaxhuar llogaritë tuaja. Krijimi i grafikave, shkrimi i kopjeve, prodhimi i video-ve dhe menaxhimi i një serveri Discord janë të gjitha sete aftësish të ndryshme, kështu që sigurohuni që keni burimet dhe talentin për të ruajtur cilësinë.

3- Kombinoni marketingun me shërbimin ndaj klientit.

Mediat sociale kombinojnë marketingun dhe shërbimin ndaj klientit, kështu që sigurohuni që po i bëni efektivisht të dyja. Një anë e punës suaj është rritja e njohurisë së markës dhe krijimi i përmbajtjes së menduar dhe tërheqëse për tërhequr klientë të rinj. Sigurohuni që po adresoni të dy anët e medaljes, sepse kjo do të sjellë ROI ( kthimi mbi Investimin)  më të lartë në afat të gjatë.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0