Chrome tani i ngarkon faqet 28% më shpejt - Business Magazine Albania

Chrome tani i ngarkon faqet 28% më shpejt


Google njoftoi se ka punuar me Facebook dhe Mozilla (organizata prapa shfletuesit Firefox), për të bërë ngarkimin e faqeve në Chrome për desktop dhe celular në mënyrë të konsiderueshme më shpejt. Sipas të dhënave të Google-it, ringarkimi i faqeve me versionin e fundit të Chrome tani duhet të jetë rreth 28% më shpejt.

Kur ju ringarkoni një faqe, shfletuesi i bën me qindra kërkesa rrjetit vetëm për të parë nëse imazhet dhe burime të tjera që ju keni parë, kur keni shkuar për herë të parë në faqe janë ende të vlefshme.

Inxhinieri i Google, Takashi Toyoshima vuri në dukje në njoftim se përdoruesit zakonisht i ringarkojnë faqet, sepse ato duken të vjetra ose për shkak se përmbajtja duket se nuk është përditësuar. Ai argumenton se kur zhvilluesit e shfletuesit e shtuan këtë funksion ishte kryesisht për arsye se faqet “e prishura” ishin të zakonshme. Sot, përdoruesit kryesisht ringarkojnë faqet për shkak se përmbajtja e një faqe interneti duket e “ndenjur”.

Për të kapërcyer këtë problem, skuadra e thjeshtoi sjelljen e ringarkimit të Chrome. Facebook, ashtu si faqet e tjera, thotë se faqet e saj tani ringarkohen 28% më shpejtë, kështu që herën tjetër që ju doni të kontrolloni në qoftë se shokët tuaj më në fund kanë postuar foto të reja, tani ju do të merrni një përgjigje më të shpejtë.

Burimi: techcrunch.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0