Charles Feeney emërohet "James Bond i Filantropisë" - Business Magazine Albania

Charles Feeney emërohet “James Bond i Filantropisë”


Miliarderi Charles Feeney është i mrekullueshëm. Në këtë artikull tregohet një histori rreth filantropisë së Feeney dhe trashëgimisë së tij. Tani përvoja e tij krahasohet me atë të presidentit të zgjedhur në SHBA, Donald Trump, shkruan gazetari i New York Times, Jim Dwyer në lidhje me shumën 8 miliardë $ që Feeney ka dhuruar.

Feeney hoqi dorë nga e gjithë pasuria e tij për Filantropinë Atlantike, një rrjet fondacionesh private, tre dekada më parë dhe i ka rritur fondet përmes investimeve në teknologji në kompani si Facebook dhe Alibaba. Asnjë nga 1.000 ndërtesat që ka financuar mbajnë emrin e tij, Dwyer vë në dukje.

“Është më shumë se para. Është kënaqësi që ju jeni duke arritur diçka që është e dobishme për njerëzit,” tha Feeney. Tani në të 80-at e tij, Feeney e ka lënë veten me rreth 2 milionë $ për të jetuar – më pak se 0.001% nga 8 miliardë $ ai ka dhuruar.

Për një person me të ardhura mesatare, apo ndoshta edhe milioner mesatar, këto zakone nuk janë dhe aq të zakonshme. Por Feeney është – ose ka qenë, gjithsesi – një miliarder.

Vendet e tij të rastësishëm në aeroplan dhe hamburgerët rastësor e futën në shoqërinë e miliarderëve si investitori Warren Buffett, i cili jeton në Omaha, Nebraska (Buffett dhe Feeney kanë nënshkruar “The Giving Pledge”, ku Buffett ka ndihmuar miliarderët për të dhënë më shumë se gjysmën e pasurisë së tyre për filantropi dhe bamirësi).

“Unë nuk jam këtu për t’i treguar të gjithëve se çfarë të bëjnë me paratë e tyre,” tha Feeney për Filantropinë Atlantike. “Ju i bëni paratë tuaja, pra bëni çfarë të doni me to. Por unë mendoj se ka një detyrim, sigurisht për të pasurit, për të parë se çfarë mund të bëjnë për të tjerët me paratë e tyre.”

Burimi: businessinsider.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0