Çfarë do të thotë të drejtosh një kompani? - Business Magazine Albania

Çfarë do të thotë të drejtosh një kompani?


Në këtë artikull disa nga CEO-t që kanë drejtuar kompani private me rritje shumë të shpejtë iu përgjigjen një sërë pyetjesh në lidhje me ditët e tyre më të vështira dhe përpjekjet që iu janë dashur të bëjnë. Ja se si ata filluan gjithçka dhe si kanë mundur të qëndrojnë të motivuar si dhe çfarë i mban ata të qëndrojnë zgjuar gjatë natës.

69% thanë se udhëheqja e një kompanie ishte ajo që i motivon ata të jenë sipërmarrës. Ndërsa gati 50% thanë se ishte dështimi ai që i shqetësonte, madje edhe kohëzgjatja e punëtorëve të tyre.

Lexoni: E vetmja gjë që kanë të përbashkët milionerët

Ky shqetësim vazhdon: Shumë thanë se pjesa më e vështirë e të qënit themelues ishte ruajtja e vendeve të punës të të tjerëve – madje edhe kur ofroheshin vende pune ishte përmendur shpesh si një aspekt i dobishëm për të pasur një kompani.

76% e CEOve përdorin kursimet personale si kapital fillestar për sipërmarrjet e tyre. Dhe në qoftë se kjo nuk është e mjaftueshme dhe e guximshme për ju, burimi i ardhshëm më i zakonshëm për kapitalin e themeluesve ishte kartat e kreditit.

Dhe shumica e CEO-ve nuk shikonin shumë larg kur fillonin kompanitë e tyre: 35 % e të anketuarve thanë se partnerët dhe bashkë-themeluesit i kishin kolegë të punës, pasuar nga 33 % të cilët thanë se e kishin nisën me një mik të ngushtë.

Cila është gjëja më e vështirë rreth të qenit një themelues?

“Bashkëshortja ime nuk kishte kaluar kurrë në këtë proces dhe nuk kishte sipërmarrës në familjen e saj. Kjo ka qenë një përvojë e huaj dhe shumë e frikshme për të.” – Henry Jones, Kopis Mobile 

“Kam shpenzuar 12 vitet e fundit duke luftuar dhe duke qenë në fluturim. Ka qenë një mënyrë e çuditshme për të jetuar.”– Michael Baker, Mosaic451 

“Gjëja më e vështirë rreth të qenurit një themelues është se gjithmonë duhet të vish me një përgjigje, edhe nëse nuk je i sigurt nëse është e duhura.” — John Saruwatari, Blossom Ridge Home Health & Hospice

“Duke ditur se unë jam përgjegjës për jetesën e punonjësve të mi dhe pritshmërive të investitorëve të mi.” –-Samer Hamadeh, Zeel

“Krijimi i dy ditëve dhe netëve brenda 24 orëve për të bërë punën. Zona të ndryshme kohore: prodhim në Kinë, IT në Indi, shitje në SHBA / Europë.” — Neel Kulshreshtha, Skull Shaver

“Menaxhimi i emocioneve të mia.”- Sarah LaFleur, MM.LaFleur 

Cila është gjëja më e bukur rreth të qenurit një themelues?

“Mundësia për të strukturuar orarin tim për kohë kuptimplotë me fëmijët e mi.”– Eric CorL, Idea Buyer

“Liri, pak a shumë.” – Calvin Tran, Hype Well Media

“Unë mund të punoj 20 orë në ditë, por të paktën vendos vetë kur dhe ku.” – Darold Rydl, PB & J Labs 

“Jam në gjendje të ofroj mundësi për punonjësit e mi që u lejojnë atyre të jetojnë jetën që do të dëshironin.” – Kym Faylor, Azzur Labs

“Ka një përmbushje të përditshme që kurrë nuk kam përjetuar nga një punë 9 me 5.” – Kyle Taylor, The Penny Hoarder

“Mënyra se si bëhesh më i fortë me çdo sfidë që kapërcen.” – Russell Ruffino, Clients on Demand

“Të qenit një krijues i punës. Ka një kënaqësi kur u jep mundësi njerëzve për karrierë.” – Alan Redmond, National Brokers of America

Lexoni: Ke dëshirë të jesh i pasur? Steve Jobs dhe Mark Cuban iu këshillojnë të veproni kështu

burimi: INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0