E vetmja gjë që kanë të përbashkët milionerët - Business Magazine Albania

E vetmja gjë që kanë të përbashkët milionerët


 

Çfarë mund të kenë të përbashkët milionerët e bërë vet?

Përgjigjia është: Shumica prej tyre krijojnë buxhete.

Karakteristika të përbashkëta të milionerëve:

• Milionerët jetojnë duke kursyer.

• Ata ngasin makina të përdorura.

• Ata jetojnë në shtëpi të vogla të cilat mund t’i përballojnë, sidomos ndërkohë që ata janë duke u rritur nga ana ekonomike.

• Shumica e komshinjëve të tyre nuk janë milionerë.

• Shumica prej tyre nuk kanë trashëguar asgjë nga familja.

• Pothuajse  gjysma nuk ka marrë asnjë para nga familja për të paguar shkollimin.

• Milionerët e bërë vetë kanë gra kursimtare.

• Milionerët janë pronarë biznesesh. Disa prej tyre kanë një punë me kohë të plotë plus biznesit, ndërsa të tjerët janë pronarë biznesi me kohë të plotë.

• Kryesisht ata zotërojnë biznese “të mërzitshm.”

• Fusha në të cilën ata shpenzojnë më shumë para është edukimi i fëmijëve.

Buxheti i Milionerëve

Pjesa më e madh e milionerëve të bërë vet krijojnë një buxhet dhe masin çdo shpenzim. Ata e dinë sa para harxhojnë për ushqimet, gazin dhe çdo shërbim tjetër.

Autori thotë:

“Planifikimi dhe kontrolli i konsumit janë faktorët kryesorë të grumbullimit të pasurisë… Të drejtosh familjen pa një buxhet është njësoj si të menaxhosh biznesin pa patur një plan, qëllime dhe pa një drejtim.”

Këto të dhëna janë marrë në librin e financave personale “The Millionaire Next Door”.

/TheBalance.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0