E vetmja gjë që kanë të përbashkët milionerët


 

Çfarë mund të kenë të përbashkët milionerët e bërë vet?

Përgjigjia është: Shumica prej tyre krijojnë buxhete.

Karakteristika të përbashkëta të milionerëve:

• Milionerët jetojnë duke kursyer.

• Ata ngasin makina të përdorura.

• Ata jetojnë në shtëpi të vogla të cilat mund t’i përballojnë, sidomos ndërkohë që ata janë duke u rritur nga ana ekonomike.

• Shumica e komshinjëve të tyre nuk janë milionerë.

• Shumica prej tyre nuk kanë trashëguar asgjë nga familja.

• Pothuajse  gjysma nuk ka marrë asnjë para nga familja për të paguar shkollimin.

• Milionerët e bërë vetë kanë gra kursimtare.

• Milionerët janë pronarë biznesesh. Disa prej tyre kanë një punë me kohë të plotë plus biznesit, ndërsa të tjerët janë pronarë biznesi me kohë të plotë.

• Kryesisht ata zotërojnë biznese “të mërzitshm.”

• Fusha në të cilën ata shpenzojnë më shumë para është edukimi i fëmijëve.

Buxheti i Milionerëve

Pjesa më e madh e milionerëve të bërë vet krijojnë një buxhet dhe masin çdo shpenzim. Ata e dinë sa para harxhojnë për ushqimet, gazin dhe çdo shërbim tjetër.

Autori thotë:

“Planifikimi dhe kontrolli i konsumit janë faktorët kryesorë të grumbullimit të pasurisë… Të drejtosh familjen pa një buxhet është njësoj si të menaxhosh biznesin pa patur një plan, qëllime dhe pa një drejtim.”

Këto të dhëna janë marrë në librin e financave personale “The Millionaire Next Door”.

/TheBalance.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale