Brian Solis: “Nëse jeni në SparkMe, po mundoheni të ndryshoni botën”

Brian Solis: “Nëse jeni në SparkMe, po mundoheni të ndryshoni botën”

~5 minuta lexim


Brian Solis. një analist dixhital, antropolog dhe futurist, ka studiuar efektet e teknologjive të reja te bizneset dhe shoqëria. Si rezultat i punës së tij, Brian ndihmon gjithashtu brandet lidere, të famshmit dhe startupet të zhvillojnë një transformim të ri dixhital dhe strategji inovacioni dhe u jep mundësinë bizneseve të përshtaten në tregjet e reja.

Libri i tij më i fundit, “X: The Experience When Business Meets Design”, prezanton rëndësinë e eksperiencave si brande të reja duke bërë bashkë botën e Eksperiencës së Konsumatorit (CX), Eksperiencën e Përdoruesit (UX), dhe Eksperiencën e Brandit (BX) për t’i dhënë një përfytyrim tjetër udhëtimit të konsumatorit dhe ciklit të jetës së produktit.

Gerti: Ndodhem këtu me Z. Brian Solis në konferencën SPARK.ME. Ai do kishte dëshirë të ndante dy fjalë me audiencën e Business Mag Albania.

Brian Solis-Nëse-jeni-në-SparkMe-do-të-thotë-se-po-bëni-diçka-që-ka-rëndësi-për-ju-businessmag

Brian Solis: Përshëndetje! Më duhet ta them këtë. Ky është një vend vërtet i veçantë, në një konferencë të veçantë në një vend të mrekullueshëm. Por ja si qëndron çështja, nëse po e ndiqni këtë, do të thotë se po bëni diçka që ka rëndësi për ju, po mundoheni të ndryshoni botën. Ne kemi nevojë për më shumë njerëz si ju, për të thyer rregullat, për të sfiduar, për të shpikur dhe për të shtruar rrugën që të tjerët mund ta ndjekin në një botë që nuk është vetëm dixhitale, por në një botë që përmirësohet, bëhet më angazhuese, më e thellë dhe më e rëndësishme. Ju uroj gjithë të mirat.

Gerti: Falemnderit. A mund ta gjejmë ndryshimin në startupet e reja?

Brian Solis: Unë mendoj se startupet vetë përfaqësojnë ndryshimin. Por gjithashtu mendoj se startupet janë pjesë e problemit, sepse idetë e tyre janë të kufizuara nga mënyra se si ato e shikojnë botën dhe se si operojnë në botë. Unë mendoj se startupet më të mira janë ato që janë vërtet inovativë dhe unë besoj se çdo startup mendon për veten se është inovativ. Por unë kam ndihmuar në lançimin e mbi një mijë startupeve në jetën time dhe pjesa më e madhe e tyre janë përsëritës, që do të thotë se investojnë në përsëritje, që do të thotë të bësh të njëjtat gjëra më mirë.

Inovacion do të thotë të bësh gjëra të reja që sjellin vlerë të re, ndërsa ‘disruption’ do të thotë të bësh gjëra të reja, që i bëjnë gjërat e vjetra të dalin jashtë përdorimit. Kështu që është në dorën tuaj të zgjidhni se në cilën prej tyre do të operoni.

Gerti: Ju falemnderit!

/Artikulli u publikua më parë në faqen 19 të numrit 11 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë dixhitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund të Shfletoni Këtu nr. 11 të saj.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0