Ekipi përfshin BMW, Daimler, Ford dhe Volkswagen. Planet për ndërtimin e stacioneve të shpejta janë bërë dhe fillimi i instalimeve thuhet se do të nis në vitin 2017.
Fillimisht, ky bashkëpunim ka identifikuar 400 vende në Europë, me qëllimin përfundimtar për të vendosur mijëra qendra karikimi deri në vitin 2020.
Teknologjia baza mbi të cilën do të bazohet rrjeti quhet “Combined Charging System” (CCS), e cila është një metodë e shpejtë, duke përdorur një kombinim lidhës AC / DC referuar si “Kombinimi bashkues”, në mënyrë që të japë një normë prej 350 kW. Standardi është mbështetur nga BW, BMW, Daimler dhe Ford, por edhe nga Hyundai, GM dhe FCA.
Standardi është i kontrolluar nga “Charging Interface Initiative”, një grup i themeluar nga Audi, BMW, Daimler dhe VW. Ata duan t’a vendosin CCS si një standard industrie. Tesla u bashkua me këto standardeve në Mars të këtij viti. Ajo ka raportuar në muajin Shkurt se po punon për një përshtatës që do të ndihmojë në mbështetjen e standardit të përdorur nga karikuesit CCS.
Burimi: techcrunch.com