BMW, Daimler, Ford dhe Volkswagen në një projekt së bashku - Business Magazine Albania

BMW, Daimler, Ford dhe Volkswagen në një projekt së bashku


Një ndërmarrje e përbashkët mes prodhuesve më të mëdhenj të makinave do të përpiqet t’a bëjë më të lehtë udhëtimin rreth Europës duke përdorur makina elektrike, në sajë të një rrjeti karikuesish deri në një kapacitet prej 350 kW, të cilat mund të zvogëlojnë në mënyrë drastike kohën e karikimit me atë që është në dispozicion sot.

Ekipi përfshin BMW, Daimler, Ford dhe Volkswagen. Planet për ndërtimin e stacioneve të shpejta janë bërë dhe fillimi i instalimeve thuhet se do të nis në vitin 2017.

Fillimisht, ky bashkëpunim ka identifikuar 400 vende në Europë, me qëllimin përfundimtar për të vendosur mijëra qendra karikimi deri në vitin 2020.

Teknologjia baza mbi të cilën do të bazohet rrjeti quhet “Combined Charging System” (CCS), e cila është një metodë e shpejtë, duke përdorur një kombinim lidhës AC / DC referuar si “Kombinimi bashkues”, në mënyrë që të japë një normë prej 350 kW. Standardi është mbështetur nga BW, BMW, Daimler dhe Ford, por edhe nga Hyundai, GM dhe FCA.

Standardi është i kontrolluar nga “Charging Interface Initiative”, një grup i themeluar nga Audi, BMW, Daimler dhe VW. Ata duan t’a vendosin CCS si një standard industrie. Tesla u bashkua me këto standardeve në Mars të këtij viti. Ajo ka raportuar në muajin Shkurt se po punon për një përshtatës që do të ndihmojë në mbështetjen e standardit të përdorur nga karikuesit CCS.

Burimi: techcrunch.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0