BE kërkon të standardizojë karikuesit e të gjithë smartfonëve. Apple nuk është dakord - Business Magazine Albania

BE kërkon të standardizojë karikuesit e të gjithë smartfonëve. Apple nuk është dakord

karikuesit

Bashkimi Europian propozoi rregulla të reja të enjten që do t’i bëjnë portat USB-C standarde në të gjithë pajisjet si telefonat inteligjentë, tabletët, kamerat, speaker-at portativë dhe sistemet e lojërave të dorës.

Ky veprim është një pengesë për Apple, e cila përdor portën e vet “Lightning” në iPhone. Ndërsa rregullat e reja janë vite larg hyrjes në fuqi, Apple mund të detyrohet të bëjë ndryshime në produktin e saj.

“Konsumatorët europianë janë shumë të frustruar që karikuesit janë të papërshtatshëm për pajisjet e tjera dhe që i kanë grumbulluar nëpër sirtarët e tyre. Ne i dhamë industrisë shumë kohë për të dalë me zgjidhjet e tyre, tani ka ardhur koha për veprime legjislative për një karikues të zakonshëm,” tha shefja e teknologjisë së BE, Margrethe Vestager në një deklaratë.

“Kjo është një fitore e rëndësishme për konsumatorët dhe mjedisin tonë dhe në përputhje me ambiciet tona të gjelbra dhe dixhitale,” shtoi ajo.

Lexoni: EasyPay dhe Intesa Sanpaolo Bank Albania: një bashkëpunim që sjell lehtësi në jetën tuaj

Qytetarët e BE-së kanë mesatarisht tre karikues të telefonave celularë, sipas Komisionit Europian. Por 38% e konsumatorëve nuk kanë qenë në gjendje të karikojnë telefonin e tyre në të paktën një rast, sepse nuk kishin ngarkuesin e duhur në dorë.

Afërsisht 2.4 miliardë euro shpenzohen çdo vit për karikues të pavarur që nuk vijnë me pajisjet elektronike, sipas Komisionit.

Zyrtarët europianë po e nxisin industrinë e teknologjisë të standardizojë karikuesit për më shumë se një dekadë. Gjatë asaj kohe, numri i portave të karikimit të celularëve në treg ka rënë nga 30 në tre.

Apple tha se do të vazhdojë “të angazhohet me palët e interesuara për të ndihmuar në gjetjen e një zgjidhjeje që mbron interesin e konsumatorit”.

“Ne mbetemi të shqetësuar se rregullorja e rreptë që urdhëron vetëm një lloj karikuesi mbyt inovacionin në vend që ta inkurajojë atë, e cila nga ana tjetër do të dëmtojë konsumatorët në Europë dhe në mbarë botën,” shtoi kompania në një deklaratë.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0