Bashkëpunim midis Mistral Air dhe Blu Panorama - shtohen fluturimet drejt Italisë - Business Magazine Albania

Bashkëpunim midis Mistral Air dhe Blu Panorama – shtohen fluturimet drejt Italisë


Qytete si Ankona, Peruxhia apo Bari që nuk kanë një frekuencë të shpeshtë fluturimesh nga Tirana, tashmë do të jenë më të aksesueshme, falë një marrëveshje mes kompanisë ajrore italiane Mistral Air dhe Blu Panoramës.

“Bashkëpunimi me ‘Blue Panorama’-n ka si synim të rrisë frekuencën e fluturimeve nga disa vende më pak të njohura në Itali që janë fluturime ditore nga Bari me një frekuencë prej 5 fluturimesh në javë, ashtu edhe nga Ankona, nga Peskara me 5 fluturime në javë dhe nga Peruxhia me një frekuencë prej 1 fluturimi në javë. Bashkëpunimi do vazhdojë edhe gjatë stinës së dimrit, jo vetëm në verë”, shprehet Marko Camilleri, Mistral Air.

“Për sa i takon tarifave që ne do të ofrojmë në treg, sigurisht që ato nuk do të jenë të një niveli “low cost”, por sigurisht që nuk do të jenë as të një niveli spekulativ, do të ketë çmime dhe tarifa shumë të arsyeshme”, thotë PierGaetano Paolillo, Mistral Air.

Fluturimet e reja nisin nga data 1 Korrik. Biletat mund të blihen në faqen zyrtare të “Mistral Air” apo “call center” në shqip-italisht dhe anglisht si dhe nga faqja zyrtare e “Blue Panorama”-s, përmes agjencive të udhëtimit dhe partnerit GSA.

Burimi: Top Channel

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0