Arsyeja e vërtetë e blerjes së LinkedIn nga Microsoft - Business Magazine Albania

Arsyeja e vërtetë e blerjes së LinkedIn nga Microsoft


*Nga Grant Feller, autor në Forbes

 

Në epokën e super lidhjeve, blerja e LinkedIn, e cila vlerësohet me 196 $ për aksion, është njё lëvizje e zgjuar, pasi e gjitha rrotullohet mbi kontentin. Ja përse Microsoft sapo ka bërë një nga lëvizjet më të guximshme në historinë e saj duke shpenzuar më shumë se 26 miliardë $ për rrjetin social LinkedIn. Ishte e nevojshme për t’u bërë pas një serie dështimesh të një profili të lartë, si ajo e Nokia-s, të cilën Microsoft e përvetësoi për 6 miliardë $.

Kjo marrëveshje e re do të thotë se Microsoft mund të korporojë LinkedIn me Skype, sistemin e emailit tё rrjetit social dhe produktet e tjera qё kanё lidhje me sipёrmarrjen të Microsfot, në mënyrë të atillë, ashtu siç shprehet edhe njё ekspert i Silicon Valley, që do të bëjë të mundur “rikrijimin e indit ndërlidhës për sipërmarrësit.”

Por unë mendoj se CEO Satya Nadella ka blerë diçka shumë herë më të çmueshme se sa një media sociale për njerëz që po kërkojnë punë. Është një minierë ari për rekrutuesit, gazetarët e pavarur dhe për ato që kërkojnë të integrohen me drejtuesë influencuesë.

Por kjo është tamam sikurse e quajmë Google motorr kërkimi. LinkedIn është një kompani përmbajtjeje. Në fakt, Microsoft sapo ka blerë një prej kompanive të mediave dixhitale më influencuese dhe të specializuar në botë, tepër të lexuar dhe në mënyrë konstante të përditësuar. Dhe ndryshe nga disa zëra që qarkullojnë në Forbes, nuk mendoj se Nadella ka çuar dëm paratë.

LinkedIn ka më shumë se 433 milionë përdoruesë, nga tё cilёt më shumë se një e katërta prej tyre ndodhen në SHBA. Dy anëtarë të rinj i bashkohen rrjetit çdo sekondë; kur u themelua në Kaliforni në 2003-in, 4500 iu bashkuan pas muajit të parë të themelimit. Rrjeti social ka 106 milionë përdoruesë aktivë unikë mujorë në faqe dhe në tremujorin e parë të 2016-s kishte 45 miliardë shikime në faqe online, nga 37 miliardë vizitorë nga tremujori i mëparshëm.

Por nuk janë vetëm numrat ato që kanë rëndësi- dhe ky është ai momenti që disa gazetarë nuk e kanë kapur. Shumë prej vlerës së kompanisë rrjedh nga kontenti që publikohet në web. Të ardhurat e 2015-s tё LinkedIn ishin 2.9 miliardë $, duke shёnuar një rritje prej 35 % nga viti paraardhës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0