Apple mbetet kompania më e vlefshme në botë, tejkalon edhe Microsoft-in


Prodhuesi i telefonit iPhone u vlerësua me 1.065 trilionë dollarë duke kaluar Microsoft-in për 200 milionë dollarë.

Microsoft ka ruajtur kryesimin që prej 25 prillit, kur të ardhurat thyen pritshmëritë duke bërë që vlera e kompanisë të kalonte një trilion dollarë për herë të parë.

Lexoni: Apple lançon në 2020 variantin e ri të IPhone SE

Vlera e aksioneve të Apple është rritur ndjeshëm javët e fundit, ku shumë analistë kanë parashikuar shitje më të mira të iPhone 11, ndërsa nga ana tjetër, aksionet e Microsoft-it ranë për 2.2 për qind.

Intebrand e renditi Apple si kompaninë me markën më të vlefshme në botë, duke vendosur Microsoft në vendin e katërt, kurse Google dhe Amazon zunë vendin e dytë dhe të tretë. Renditjet u bazuan në fuqinë e markës, vlerën e shtuar për kompaninë nga marka dhe planet për markën.

Lexoni: Kufjet AirPod i dhanë Apple fuqi gati monopoliste mbi përdoruesit

Ky është viti i shtatë me radhë që marka e Apple konsiderohet më e vlefshmja në botë.

Apple ishte kompania e parë që kaloi vlerën 1 trilionë dollarë në muajin gusht të 2018-së.

Businessinsider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale