A duhet t'i besoni inteligjencës artificiale në marketing? - Business Magazine Albania

A duhet t’i besoni inteligjencës artificiale në marketing?

inteligjencës artificiale

Me gjithë paragjykimet e saj të diskutueshme, inteligjenca artificiale del si mjeti më i mirë për marketerët.

Mjetet e marketingut të bazuara në IA lejojnë ekipet të nxjerrin njohuri nga të dhënat e grumbulluara dhe të disponueshme, dhe vendimet e bazuara në njohuritë nga këto mjete ofrojnë oferta të personalizuara. Teknologjitë e IA lejojnë mbledhjen e të dhënave, analizën dhe vëzhgimet shtesë të tendencave dhe situatave që mund të ndikojnë dhe influencojnë si te klienti ashtu edhe ekipi i marketingut.

Përfitimet e IA

Një nga përfitimet më domethënëse që IA ofron për marketing është personalizimi që hap rrugën për një mekanizëm reagimi shumë më të shpejtë dhe për rrjedhojë një marrëdhënie të shkëlqyer me klientët. Mjetet e IA ofrojnë një gamë shumë më gjithëpërfshirëse mundësish për kontakt dhe përvojë më të mirë të klientit. Përdorimi i IA në strategjitë e marketingut ka të bëjë gjerësisht me tre gjëra: segmentimin inteligjent duke përdorur analiza të mira të të dhënave, krijimin e një lidhjeje të bazuar në këtë segmentim dhe më pas dërgimin e mesazheve të personalizuara për secilin segmentim.

Me mbështetjen e ML dhe mjeteve analitike parashikuese, grupi më i mirë i synuar mund të identifikohet në segmente të qarta preferencash. Ky aktivitet është bërë jashtëzakonisht i mprehtë me këto tre mjete, dhe çdo pikë e preferencës identifikohet qartë për çdo segment dhe grup të synuar.

Lexoni: Në “Metaverse” njerëzit po dynden drejt kazinosë. Pokeri është loja e preferuar e hapësirave virtuale

Përcaktimi i detajeve që IA mund të ofrojë është mbresëlënës dhe e bën shumë të lehtë synimin e këtyre segmenteve me mesazhet dhe produktin e tyre të personalizuar. Si rezultat, marketerët mund të krijojnë një lidhje unike dhe personale të klientit. Krijimi i marrëdhënieve me tregun e synuar sipas kushteve të tyre është një përkulje masive në marketingun B2B.

Fakti është se në të vërtetë nuk ka më zgjidhje për të pasur IA në marketing. IA ka qenë rrotull për disa kohë dhe ka dëshmuar gjithashtu vlerën e saj në marketing më të mirë me një kosto shumë më të ulët.

Sfidat për IA

Megjithatë, IA ka gjithashtu sfidat dhe kufizimet e saj, të cilat mund të jenë dukshëm të padëshirueshme. Përveç paragjykimeve të qenësishme nga të cilat vuan IA, ekziston çështja jetike e klientëve që nuk janë të kënaqur me robotët në skajin tjetër të linjës. Edhe pse IA pranohet gjerësisht si një zëvendësim inteligjent për njerëzit, çdo komunikim me një jo-njerëzor për marketing në fakt bëhet paksa pengesë në krijimin e marrëdhënieve. Lajmi i mirë është se IA gjithmonë do të ketë nevojë për një njeri në fund për të marrë vendime, për të qenë krijues me biseda dhe për të qenë mjaftueshëm imagjinativ për të krijuar një lidhje me segmentin e klientëve.

Pastaj është çështja e dyshimeve mbi besueshmërinë e plotë të një algoritmi të bazuar në makinë. Një mjet i IA mund të ketë disa të meta të qenësishme që në fakt mund të bëjnë kërdinë me komunikimin e marketingut, pavarësisht përfitimeve të dukshme. Këto mund të shkojnë përtej paragjykimeve racore apo edhe injorancës gjeografike. Një frazë e vendosur gabimisht mund të humbasë një klient përgjithmonë, dhe kjo është një situatë që një mjet IA, i trajnuar për machine learning, nuk mund të nxitojë për ta zgjidhur.

Për më tepër, psikika njerëzore është shumë komplekse për t’u përshtatur në formula të kornizuara. Në fakt, drejtuesit e biznesit madje kanë menduar se IA duhet të rregullohet për të gjitha kërcënimet që mund të paraqesë. Padyshim që do të ketë një kohë kur preferencat e klientëve duken të palogjikshme për një mjet softuerësh të IA.

Vendosja e IA për shtrirjen e marketingut nuk është kurrë një detyrë e lehtë për sa i përket aktivitetit të ndërmarrjes. Nëse duhet të bëhet pjesë e rrjedhës së punës, ekziston një nevojë e qartë për një integrim të thellë, jo vetëm të operacioneve njerëzore-makinë, por edhe midis platformave ekzistuese dhe mjetit të ri të IA. Nëse fokusi ynë është të përdorim IA për të përmirësuar aftësitë ekzistuese, ky integrim duhet të jetë i qetë, ose do të sjellë më shumë rezultate negative sesa pozitive.

Një çështje tjetër mund të jetë privatësia dhe siguria e të dhënave të klientit kur ato janë në duart e mjeteve të IA, sado të sofistikuara. Edhe me mjetet më të reja të sigurisë, do të ketë gjithmonë një dyshim në mendjet e klientëve për të dhënat e tyre personale në duart e një roboti. Thënë kjo, klientët e epokës së re duken pothuajse në shtëpi duke ndarë të dhënat e tyre me robotë si Alexa, kështu që nëse procesi shfaq transparencë dhe kontrolle të forta sigurie për sa i përket grumbullimit dhe ruajtjes së të dhënave, kjo pengesë mund të kapërcehet.

Problemi më i madh këtu ka të bëjë me paragjykimet nga të cilat vuan IA. Paragjykimet e natyrshme racore, komunitare, gjuhësore, kulturore dhe madje gjeografike mund të ndryshojnë situatën mbi aktivitetin e marketingut. Eshtë e panevojshme të thuhet se do të ketë shumë më tepër për të humbur sesa do të kishte për të fituar. Ka shumë raste kur një paragjykim i IA ka çuar në një fatkeqësi marketingu. Por gjithashtu do të kishte mënyra për t’i zgjidhur këto çështje.

Në fakt, ka pasur borde të rishikimit të etikës dhe privatësisë të krijuar nga shumë liderë të industrisë, të cilat përbëhen nga ekspertë teknikë dhe ligjorë, për të siguruar klientët e tyre që projektet e inteligjencës artificiale të jenë tërësisht mbi të gjitha bordet. Atëherë mund të shuhen dyshimet e të gjitha llojeve.

Lexoni: 10 kompanitë më inovative në inteligjencën artificiale të vitit 2022

Është e qartë se shumë pak mund të bëhet për të ndaluar përhapjen e shpejtë të IA në strategjitë e marketingut si një mjet kritik për njohuri dhe segmentim për personalizimin e duhur të mesazheve të marketingut. Industritë do të gjejnë një mënyrë për të shmangur çdo dyshim që ende ekziston. Këto dyshime janë ende rreth e qark, kryesisht sepse ne, si njerëz, jemi ende pak të dyshimtë për IA, duke pasur parasysh deklaratat e bëra në mediat e njohura.

Inteligjenca artificiale mund të pushtojë botën njerëzore dhe të na sundojë pa mëshirë, na thonë ata. Por realiteti është se IA, deri tani, është po aq inteligjente sa edhe mësimet që i janë dhënë. Si të metat ashtu edhe pikat e forta vijnë nga ajo pikë. Është me të vërtetë në duart e lidershipit të ndërmarrjes që të shfrytëzojë potencialin masiv të kësaj teknologjie për sektorin e marketingut. Përfitimet janë të konsiderueshme, por do të duhen ndoshta dekada për t’u treguar.

Pyetja e mbetur është, a duhet t’i besoni IA për marketing? Përgjigja është e qartë: A keni zgjedhje tjetër?

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0