Në “Metaverse” njerëzit po dynden drejt kazinosë. Pokeri është loja e preferuar e hapësirave virtuale - Business Magazine Albania

Në “Metaverse” njerëzit po dynden drejt kazinosë. Pokeri është loja e preferuar e hapësirave virtuale

Një nga platformat më të suksesshme Metaverse ditët e sotme është “Decentraland”. Vizitorët hyjnë në hapësirën virtuale përmes një shfletuesi uebi, zgjedhin një avatar dhe transportohen në një qendër dixhitale të gjallë ku mund të vizitojnë një kopje të galerisë së artit të Sotheby’s në Londër, të ndjekin një koncert virtual të Paris Hilton ose të vizitojnë një sallë pritjeje të JPMorgan Chase & Co. duke shfaqur një portret të Jamie Dimon.

Megjithatë, siç rezulton, vendi që njerëzit vizitojnë më shpesh në Decentraland është kazinoja. Brenda, qindra njerëz të veshur me rroba rruge dhe syze dielli ulen rreth tavolinave të pokerit. Çdo sekonda, marrja e parave, regjistrimi dhe një shpërthim emoji me duartrokitje sinjalizojnë se dikush ka fituar. Për të luajtur, të ftuarit duhet të blejnë (ose të marrin hua) një pjesë virtuale të shitur nga kazino – një kapele, syze dielli, këmishë, puro – që më vonë mund të shiten me anë të kriptomonedhave. Çipat e pokerit mund të përdoren për të përmirësuar artikujt dhe për të rritur vlerën e tyre. Katër dhomat e pokerit në Decentraland shpesh presin rreth gjysmën e njerëzve në metaversin e tij në çdo kohë të caktuar.

Lexo edhe: Aktivistët ngrenë alarmin! Ky aplikacion i Metaverse lejon të miturit të hyjnë në klube virtuale striptize

Bixhozi ka shërbyer si një përshpejtues për shumë teknologji ndër vite, dhe Metaverse mund të mos jetë i ndryshëm. Megjithatë, mbështetja e një biznesi në lojërat e fatit – ose çdo gjë që duket si ajo – vjen me shumë rreziqe. Rregullatorët amerikanë kanë sinjalizuar kohët e fundit se bastet në internet dhe kriptovalutat janë dy nga prioritetet e tyre kryesore.

Në Decentraland, sallonet e pokerit, të njohura si ICE Poker, drejtohen nga një kompani e quajtur Decentral Games, e cila nuk posedon një licencë për lojërat e fatit në SHBA dhe argumenton se nuk ka nevojë për një të tillë. Lojtarët nuk po arkëtojnë drejtpërdrejt çipat për para pasi luajnë, thotë Ryan De Taboada, shefi operativ i kompanisë. Megjithatë, ekspertët thonë se sistemi ekziston në një zonë gri. “Çdo konkurs apo çmim i bazuar në “blerje” përbën kumar,” thotë Jeff Ifrah, një avokat i specializuar në ligjin e lojërave të fatit. “Nëse duhet të blini për të marrë pjesë në një konkurs, edhe nëse çipat janë falas, blerja e një parakushti për të luajtur është një problem.”/ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #30 - Nëntor 2022
Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0