A do të mbijetojnë bizneset tona nga ky virus? PO

A do të mbijetojnë bizneset tona nga ky virus? PO


Xhensila Burhanaj, Novus Marketing and Consulting

E kush mund ta mendonte se nga dita jonë normale, me plane dhe vrull pune, do të kalonim në një izolim total.  Shumë prej nesh, nuk e kishin menduar kurrë se do të jetonim përmes një pandemie globale, por ja ku jemi. Sot, kryefjala e ditës tonë është COVID-19 (Coronavirus). Këtë fjalë e ndeshim kudo, duke filluar që nga mediat sociale e deri në kaosin e supermarketeve.

Shqetësimi i parë sot është shëndeti ynë dhe i të dashurve tanë. Menjëherë më pas: PUNA. Të gjithë ata që kanë një sipërmarrje private, janë akoma edhe më të shqetësuar. Në parim, nuk ka rëndësi madhësia e sipërmarrjes për këtë virus. Në një formë apo në një tjetër, ka vendosur t’i bllokojë.

A do të mbijetojnë bizneset tona nga ky virus? PO dhe duhet të marrim masa të menjëhershme. Populli ynë ka një shprehje: “Sipas vendit bëhet kuvendi!”. Këtë duhet të bëjmë! T’i përgjigjemi tendencave të kohës dhe asaj që na dikton ky virus.

Lexoni: Ministria e Shëndetësisë: Disa mënyra sesi të përballemi me stresin në këtë kohë pandemie

Secili nga ne, në mënyrën e tij, ka luftuar për punën, që ka ngritur dhe nuk mund të dorëzohemi, nuk mund të rrimë në pritje duke thelluar humbjet e biznesve tona. Por si të aplikojmë zgjidhjet në praktikë?

MARKETINGU ËSHTË MOTORRI I NJË BIZNESI DHE KA ARDHUR MOMENTI TË PUNOJMË ONLINE.

Trendi i digjitalizimit ka kohë që ka filluar, por të paktën le ta vemë në zbatim tani. Teknologjia na ka paraprirë, por si fillim le të organizohemi!

1. Ndërtoni mesazhe sensitive në komunikim dhe rishikoni fushatat tuaja të marketingut.

Secili biznes tashmë mund të ketë një sistem të vendosur marketimi, një target të përcaktuar klienti si dhe një gjuhë të zgjdhur komunikimi. Referuar situatës, duhet të përshtateni.  Të shtyrë nga gjendja e tanishme do të duhet të fokusoheni në një qasje të ndjeshme dhe të dobishme për klientët. Komunikimi i duhur do t’ju ofrojë më tepër klientë.

2.Angazhohuni me ndjekësit dhe klientët tuaj në mediat sociale.

Krijoni postime ku pyesni se si po e përballojnë këtë situatë dhe cilat janë nevojat e tyre në lidhje me produktin/shërbimin tuaj. Bëni rekomandimet përkatëse në përputhje me biznesin tuaj për aktivitetet në shtëpi gjatë izolimit, distancimit shoqëror ose karantinës. Kujdes me rekomandimet, duhet të lidhen me fushën tuaj të biznesit. Krijoni video live, shpërndani mesazhe dhe bashkëpunoni me influencierë, që t’ju ndihmojnë në shpërndarjen e mesazheve të markës tuaj.

3.Zhvendosini takimet dhe mbledhjet online. Mos e ndaloni punën.

Telefoni, interneti dhe aplikacione të ndryshme na ndihmojnë në çdo kohë që të jemi pranë klientëve tanë të rinj dhe ekzistues për t’ju kthyer përgjigje dhe dhënë zgjidhje. Jepni shembullin tuaj dhe ndihmoni edhe të tjerët të krijojnë një qasje në të punuarin online.

Mbledhjet dhe takimet mund të zhvillohen në kohë reale në WhatsApp, Instagram, Skype, Zoom etj.

4.Përmirësohuni dhe riorganizohuni. Ndërtoni procedura të reja.

Merrni kohën, që ju duhet dhe angazhoni edhe stafin tuaj për të nxjerr pikat e dobëta dhe nevojat për përmirësim të punës tuaj. Online-i mund t’ju ndihmojë që të ndërtoni pyetësorë dhe të merrni mendimet e klientëve tuaj në atë se çfarë mund të përmirësoni.

5.Puno për shitjen online.

Çdo shërbim ose produkt, nëse ka qasjen e duhur, mund të shitet online. Fillo ndërto një ëeb, i cili të ndihmon në shitjen online. Ndërkohë, fillo ndërto të gjitha procedurat që t’i përgjigjen kësaj mënyre shitje.

Lexoni: Edi Rama: Nga e hëna do të dalë vetëm një person nga familja

Mbi të gjitha, mos u dorëzo! Ka gjithmonë mënyra të reja për të zhvilluar biznesin. Pengesa, shpesh herë është rrugëdalja. Me ose pa këtë virus, biznesi juaj ka nevojë për një qasje online. Pas këtij virusi, do të falenderosh veten dhe këtë artikull nëse të motivon sepse biznesi juaj do të ketë marrë një tjetër dimension.

biznesA mund t’ja dalim? Pyetja e zakonshme!

Përgjigjjia: PO do t’ja dalim, nëse merni edhe këshillat e duhura nga ekspertët e duhur, do t’ja dalim më shpejt!

 

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0