Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën - Business Magazine Albania

Nike dhe Adidas, letër për presidentin Trump. I luten të ndalojë dhe të mendojë për ato që po bën


Kur bizneset bëhen armët që politikanët përdorin për qëllimet e tyre, është e vështirë që ato biznese të qëndrojnë të qeta.

Ky ka qenë pikërisht rasti gjatë dy viteve të fundit.

Pse, kur ndodhi mbyllja e qeverisë, pilotët në Delta dhe United shkruan një letër të ashpër drejtuar Presidentit Trump duke i kërkuar atij të shqyrtonte implikimet ndaj sigurisë të veprimeve të tij.

Tani është radha e Nike, Adidas dhe 171 kompanive të tjera të këpucëve.

Ata besojnë se janë përfshirë padrejtësisht në raundin e fundit të rritjes së tarifave të presidentit të propozuar si pjesë e një konflikti tregtar në rritje me Kinën. Prodhuesit e këpucëve bënë publike letrën e tyre, në mënyrë që e gjithë bota të shohë se sa të zemëruar janë ata.

Letra kërkon që industria të përjashtohet nga çdo rritje tjetër. Përshkruan efektin e mundshëm në këtë industri si “katastrofike” dhe adreson synimin e presidentit për të rritur tarifat për këpucë me një tjetër 25% në këtë mënyrë:

Konsumatorët amerikanë paguajnë për tarifat për produktet që importohen. Si një industri që përballet me një projekt-ligj prej 3 miliardë dollarësh çdo vit, ne mund t’ju sigurojmë se çdo rritje në koston e importimit të këpucëve ka një ndikim të drejtpërdrejtë në konsumatorin amerikan që ble këpucë.

Lexoni: Stop me kriza! Letra e sipërmarrësve drejtuar politikës

Disa dyshojnë se presidenti mendon se Kina paguan tarifat. Megjithatë, në të vërtetë janë klientët e Nike, Adidas, Puma, Laundry Dirty, dhe pjesa tjetër e tyre. Kompanitë nuk e absorbojnë koston. Ato e pasojnë atë.

Kompanitë e këpucëve besojnë se 25% shtesë do të shtojë 7 miliardë dollarë në vit për kostot e konsumatorëve.

Në mesin e të gjitha këtyre numrave, njerëzit përpiqen të arrijnë në zemrën e presidentit:
Tarifat e larta të këpucëve bien në mënyrë joproporcionale tek individët dhe familjet e klasës punëtore.

Kjo e vërtetë ose jo, është e qartë se këpucët tashmë kanë një barrë të konsiderueshme tarifore.

Këtu lind pyetja se si një familje e klasës puntore të blejnë 150 dollarë një palë këpucë për fëmijët e tyre. Kjo bën që familjet e klasës punëtore të pyesin veten se si do të paguajnë për to.

Natyrisht, jo të gjitha këto kompani prodhojnë shumicën e këpucëve të tyre në Kinë. Për shembull, Skechers ka një ekspozim prej 65% në Kinë. Për Nike, kjo është vetëm 26%.

Bizneset, siç e shihni, duhet të parashikojnë erërat politike dhe ekonomike dhe të reagojnë në përputhje me rrethanat. Është e vështirë, pasi gjërat po ndryshojnë drejtimin shpejt dhe ndonjëherë në mënyrë të rastësishme.

A do të bëjë një letër e tillë ndonjë ndryshim? Apo thjesht kjo mënyrë e rritjes së tarifave do të inkurajojë prodhuesit e këpucëve të tërhiqen gjithnjë nga Kina dhe të gjejnë një vend me të cilin nuk ka luftë tregtare?

Domethënë nuk ka ende luftë tregtare.

Në të vërtetë, edhe pse këto kompani këpucësh kërkojnë të përjashtohen nga rritja e tarifave, ajo që ato duan shprehet në rreshtin e fundit:

Është koha për t’i dhënë fund kësaj lufte tregtare.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0