iPhone i Apple ka humbur magjinë e tij

iPhone i Apple ka humbur magjinë e tij


Thuajse 12 vjet më parë, Steve Jobs u ngjit në skenën e MacWorld dhe zbuloi iPhone, si një produkt revolucionar dhe magjik. Suksesi i tij i jashtëzakonshëm e vërtetoi këtë.

IPhone mbijetoi dhe lulëzoi pavarësisht krizave financiare të vitit 2008 dhe një listë e gjatë me smartphone më të lirë dhe imitime, rrjedhimisht e ndihmoi Apple të bëhet kompania më me vlerë në botë.

Por sot, duket se iPhone ka humbur magjinë e tij.

CEO Tim Cook i paralajmëroi investitorët me një letër se kompania pret shitje më të pakta për periudhën e pushimeve për shkak të shitjeve të ulëta të iPhone. Cook tha se rënia fillimisht erdhi nga Kina, e cila po përballet me një ekonomi të paqëndrueshme dhe në një luftë tregtare të vazhdueshme me Shtetet e Bashkuara. Por analistët e kanë analizuar më herët problemin e iPhone.

Një e treta e problemit vjen nga vendimet e Apple për të rritur çmimet e të gjithë linjës së iPhone, me modele të shumta të cilat arrijnë vlerën 1,000 $. Për këtë arsye shumë njerëz zgjedhin të mbajnë iPhone-nin e vjetër, dhe nuk blejnë modelet e fundit.

Apple është bërë më i ndjeshëm ndaj trendeve negative makroekonomike të sotme se sa mund të ketë qenë vite më parë. Analistët parashikojnë “dobësi të mëtejshme” ndaj shifrave të shitjeve të Apple në këtë vit të ri fiskal.

Për investitorët, lajmi ishte një zgjim i vrazhdë. Aksionet e Apple ranë 9% gjatë natës, duke e shtyrë vlerën e tregut të kompanisë poshtë Microsoft, Amazon dhe Alphabet.

Në dekadën e rritjes së shpejtë të shitjeve të iPhone, Apple u përpoq t’i bëjë klientët të paguajnë më shumë për çdo pajisje, duke nisur nga 1,000$ për iPhone X në 2017 dhe iPhone-in e ri XS dhe XS Max vitin e kaluar, me kosto 1,449 $.

Megjithatë, iPhone mbetet kryesori i Apple, duke llogaritur për gati 60% të shitjeve totale të Apple në tremujorin e shtatorit. Deri më tani, Apple ende nuk ka gjetur një tjetër produkt revolucionar dhe magjik për ta mbushur këtë rol.

“iPhone është shumë i madh për t’u zëvendësuar nëse linja e këtyre produkteve nuk do të ketë shitje,” tha Chris Caso, analist pranë Raymond James. “Nëse iPhone-ët aktualë nuk shiten, duhet të pyesim çfarë do të ndodhë nëse gjenerata e ardhshme nuk do të sjellë më modele të fuqishme.”

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0