26-vjeçari milioner: "Njerëzit nuk e kuptojnë se çfarë ju duhet për të qenë të suksesshëm"

26-vjeçari milioner: “Njerëzit nuk e kuptojnë se çfarë ju duhet për të qenë të suksesshëm”


Brian Wong është shumë i suksesshëm. Ai mbaroi shkollën e mesme në moshën 14 vjeçare dhe kolegjin në moshën 18 vjeçare.

Në moshën 19 vjeçare, ai filloi kompaninë e vet të reklamave mobile, Kiip, e cila punon me kompani të mëdha si McDonald’s dhe Coca-Cola dhe është në rrugën e duhur për të bërë 20 milionë dollarë këtë vit.

Ai që në moshën 20 vjeçare ishte një milioner.

Wong thotë se në historitë e suksesit si ajo e tij, shpesh herë ka diçka që harrohet: Prapa çdo personi të suksesshëm, ekziston një ekip i tërë njerëzish që punojnë për të mbështetur atë person që është në qendër të vëmendjes.

Lexoni: Çfarë bëjnë gjatë verës njerëzit e suksesshëm?

Çdokush fokusohet tek personi, marka, individi. Nuk është kurrë vetëm një person“, thotë Wong, i cili ka shkruar disa këshilla për suksesin në “The Cheat Code”.

“Është gjithmonë një ekip i tërë. Prapa meje, vetëm për të më ndihmuar në punët operacionale, ka gjasa të jenë 6 njerëz në çdo moment të caktuar dhe kjo është ajo që njerëzit nuk shikojnë prapa këtyre individëve të suksesshëm: Nuk është kurrë një përpjekje individuale. Është gjithmonë një grup i tërë.”

Wong tregon si shembull, për personin i cili planifikon ditën e tij, të cilin ai e quan administratorin e tij. Nëse Wong vonohet, administratori i tij e di këtë dhe automatikisht ai riorganizon takimet e tij të ardhshme.

“Dhe nëse kjo nuk do të ndodhte, unë do të isha një rrëmujë e plotë”, shprehet Wong.

Për Wong, suksesi ka të bëjë me lirinë.

“Të jesh i suksesshëm do të thotë të kesh lirinë dhe opsionet në dispozicion për të bërë diçka dhe gjithçka që dëshiron. Nuk ka të bëjë vetëm me paratë.”

“Ju mund të keni të gjitha paratë e botës, por nëse nuk keni personin e duhur pranë jush, ose të drejtën për të udhëtuar ose lirinë për të deleguar ose për të gjetur personin e duhur për t’ju ndihmuar me këtë, çdo gjë do të përfundojë në katastrofë,” thotë ai.

Lexoni: Sipërmarrësit e suksesshëm nuk e bëjnë kurrë këtë gabim

Nuk ka të bëjë vetëm me mbështetjen administrative. Si një sipërmarrës, thotë Wong, ka shumë momente kur jemi shumë keq emocionalisht. Është gjithmonë e rëndësishme që të keni njerëz rreth jush që mund t’iu ndihmojnë të jeni në gjendjen tuaj më të mirë.

Në këmbim, Wong siguron që të mbështesë ata përreth tij.

Është e rëndësishme të kuptonni se ndërsa ndërtoni suksesin tuaj, sigurohuni që të keni njerëz rreth jush që jo vetëm investojnë në suksesin tuaj, por edhe në suksesin e tyre,” thotë ai.

“Dhe mendoj se këta janë njerëzit që do të jenë me ju për gjithë jetën.”

burimi: cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0