Studimi i ri zbulon se përdorimi i Facebook ul mirëqenien tuaj - Business Magazine Albania

Studimi i ri zbulon se përdorimi i Facebook ul mirëqenien tuaj


Në përgjithësi, ndërveprimi social ndihmon njerëzit të krijojnë dhe ushqejnë marrëdhënie. Edhe pse rrjetet sociale janë zgjeruar gjatë dekadës së kaluar, dobësitë e tyre janë bërë të dukshme. Lidhja virtuale mund të çojë në një rënie të marrëdhënieve ballë për ballë dhe aktiviteteve kuptimplota, në një mënyrë jetese të ulët, në varësi ndaj internetit dhe në vetëbesim të ulët.

Përdoruesi mesatar i Facebook shpenzon pothuajse një orë në platformë çdo ditë dhe një studim i fundit nga Deloitte tregoi se gjëja e parë që shumë persona me një smartphone bëjnë kur zgjohen në mënges është hyrja në këtë aplikacion të medias sociale.

Një studim nga studiuesit e Yale University dhe Universitetit të Kalifornisë, San Diego, zbuloi se përdorimi i Facebook ndikon në mirëqenien e një personi. Duke analizuar të dhënat e 5,208 të rriturve gjatë një periudhe dy-vjeçare, studiuesit gjetën se mirëqenia e një përdoruesi mesatar të Facebook ulet me kohën.

Gjatë periudhës dy-vjeçare, hulumtuesit mblodhën të dhëna në tri valë. Çdo herë, ata matën mirëqenien e një personi – e bazuar në faktorë të tillë si kënaqësia e jetës, vetë-raportimi i shëndetit mendor dhe fizik dhe indeksin e masës trupore. Ata krahasuan këto të dhëna të përdorimit të Facebook-ut për çdo person, duke marrë parasysh të anketuarit kur pëlqenin postimet e të tjerëve, kur krijonin postime dhe kur klikonin mbi linqe.

Gjithashtu, për të krijuar një ide të botës reale me atë virtuale në rrjetin social, hulumtuesit pyetën të anketuarit për të dhënë emrat e 4 miqve, me të cilët diskutonin tema të rëndësishme dhe 4 miq me të cilët kalonin kohën e tyre të lirë.

Asgjë nuk mund të zëvendësojë një marrëdhënie reale, zbuluan studiuesit. Marrëdhëniet e botës së vërtetë ishin të lidhura pozitivisht me mirëqenien e përgjithshme të një personi, ndërsa ndërveprimet me Facebook janë të lidhura negativisht me mirëqenien e përgjithshme. Dhe ndërsa studiuesit pritën që vetëm veprimet e pëlqimeve të Facebook të kishin ndikim të fortë negativ mbi mirëqenien e dikujt, ata zbuluan se të tre veprimet (klikimi i linqeve, pëlqimi i postimeve të të tjerëve, krijimi i postimeve) ishin të lidhura në mënyrë të ngjashme me zvogëlimin e mirëqenies.

Në përgjithësi, ata zbuluan se rënia e mirëqenies është një produkt i jo vetëm cilësisë së ndërveprimeve të tyre në mediat sociale, por gjithashtu edhe i sasisë së kohës së shpenzuar për to.

Kompanitë e rrjeteve sociale mundohen që të nxitin lidhje offline me vlerë dhe të shëndetshme. Themeluesi i Facebook Mark Zuckerberg botoi një letër në muajin shkurt ku përshkruan vizionin e tij për Facebook, si një platformë që ndërton sisteme për mbështetjen e vërtetë të jetës. Tinder ka zhvilluar kohët e fundit produkte të reja në kuadër të aplikacionit të saj për të inkurajuar përdoruesit të takohen personalisht.

“Ndërsa koha që përdorim online mund të jetë problematike, gjëja e ndërlikuar në lidhje me mediat sociale është se, ndërsa ne jemi duke e përdorur atë, kemi përshtypjen se jemi të angazhuar në ndërveprimin kuptimplotë social,” shkruajnë Holly B. Shakya dhe Nicholas A. Christakis për Business Revieë Harvard. “Rezultatet tona sugjerojnë se natyra dhe cilësia e kësaj lloj lidhjeje nuk është zëvendësim për ndërveprimin e botës reale që na nevojitet për një jetë të shëndetshme.”

burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0