Ja shakatë e "vërteta" të 1 Prillit të këtyre kompanive! - Business Magazine Albania

Ja shakatë e “vërteta” të 1 Prillit të këtyre kompanive!


1 prilli mund të jetë dita më e mirë e vitit, ose më e keqja. Çdo vit, brandet dhe kompanitë thonë gënjeshtrën e tyre për të parë se cila “ia kalon” tjetrës.

Kompanitë e teknologjisë janë zakonisht pjesëmarrëset më të mëdha dhe më të sofistikuara në ditën e 1 Prillit. Por ndonjëherë, lajmet që ndodhin në ditën e gënjeshtrave nuk janë një shaka, por të vërteta dhe të shkëlqyera.

Ja herët gjatë të cilave kompanitë e teknologjisë e kishin shumë seriozisht me ne ditën e 1 Prillit!

 

Apple

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

E themeluar më 1 Prill, 1976 nga Steve Wozniak, Steve Jobs dhe Ronald Wayne, Apple Computer pa dyshim që nuk ishte një shaka.

Idea pas kompanisë ishte që të shiste pjesë për kompjutera perosnalë. Së bashku me një tabelë rrethore të bashkangjitur me çipe të klasifikuar të kompjuterave, përdoruesit mund të ndërtonin kompjuterat e tyre duke kombinuar tabelën me një kuti, kordonin e energjisë elektrike dhe një monitor televizori.

Një vit më pas, kompania filloi të shiste makineri të para montuara, the Apple II. The Apple II ishte një nga mikrokompjuterat e parë të prodhuar për masën dhe ndihmoi në inicimin e revolucionit të kompjuterave personalë.

40 vjet pas themelimit të saj, Apple është një nga kompanitë më të pasura dhe më të vlefshme në botë me një çmim tregu mbi 600 miliardë $.

 

Gmail

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

Më 1 Prill 2004, Google lajmëroi versionin beta të Gmail, shërbimin e saj të ri të bazuar në web që u ofronte përdoruesve 1 GB memorie dhe kërkim super të shpejtë. Dhe ishte falas.

Në një epokë kur llogaria webmail Hotamil ose Yahoo u ofronte përdoruesve më pak se 25 MB memorie, shtypi i teknologjisë e përcolli menjëherë “lajmin” si një shaka. Pas të gjithave, nuk kishte mundësi të ishte një produkt i vërtetë!

Por doli i vërtetë. 12 vite më pas, Gmail është webmail lider dhe ishte vetëm fillimi i “bastisjes” së Google në projekte kërkimore. Google Docs, Google Talk, Google Maps, Google Chrome dhe shumë e shumë produktet të tjera të Google kanë pasuar gjatë viteve që vijuan.

Por edhe pse Google nuk ishte një shaka, kjo nuk do të thotë se kompanisë nuk i pëlqen të bëjë “lojra” në përvjetorin e saj.

 

Butonat “Dash” tё Amazon

Ja-shakatë-e-vërteta-të-1-Prillit-të-këtyre-kompanive-businessmag

Edhe pse teknikisht u lançua më 31 Mars, 2015, butonat Amazon Dash na bënë të mendonim se produkti nuk ishte asgjë tjetër veçse një shaka e 1 Prillit.

Me anë të butonave Dash mund të porositej një produkt shtëpiak kur nevojitej, dhe për këtë mjaftonte vetëm një porosi me anë të një shtypje të butonit të Amazon.

Pra, nuk ishte një shaka. Dhe Amazon është prononçuar atëherë duke thënë se “në fakt është e vërtetë.”

Në fakt, një vit pas lançimit, Amazon ka më shumë se një 100 butona të markës Dash për çdo gjë duke filluar nga Doritos te detergjenti i lavastoviljes e deri te prezervativët.

Dhe pavarësisht avantazheve butonat Dash kanë disa probleme, pasi ju duhet të prsini disa ditë për shpërndarjen e produktit në shtëpitë tuaja, që do të thotë se ju duhet të porosisni produktet kur ato fillojnë të konsumohen (dhe jo në momentin që ato kanë mbaruar përfundimisht).

 

/Shkruar nga Christina Warren dhe publikuar nga Mashable.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0