Kineton Albania - Startupi që po ndërton të ardhmen e industrisë automotive në Shqipëri! - Business Magazine Albania

Kineton Albania – Startupi që po ndërton të ardhmen e industrisë automotive në Shqipëri!

Kineton Albania - Startupi që po ndërton të ardhmen e industrisë automotive në Shqipëri!

Kineton Albania, një startup inovativ në industrinë automotive, ka sjellë një frymë të re në tregun shqiptar duke kombinuar ekspertizën teknologjike me  vizionin e qartë për të ardhmen. Në këtë intervistë, bashkëthemeluesi Mario Kazazi na ndan historinë pas këtij startup-i të suksesshëm, arritjet deri më sot dhe planet ambicioze për të ardhmen. Nga krijimi i një brezi të ri inxhinierësh automotivë e deri tek partneritetet ndërkombëtare, Kineton Albania synon të bëhet një qendër ekselence që kontribuon në zhvillimin e industrisë automotive në nivel global.

Na tregoni pak për historikun e startup-it tuaj. Si lindi ideja dhe cilat ishin hapat fillestarë që ndërmorët për të krijuar këtë biznes?

Kineton Albania lindi nga dëshira për të kontribuar në zhvillimin e Shqipërisë, duke sjellë ekspertizë dhe inovacion në vend. Bashkëthemeluesi Dr. Mario Kazazi kthehet në Shqipëri pas 27 vitesh emigrimi, me një përvojë të pasur akademike dhe profesionale në fushat e inovacionit dhe teknologjisë. Duke besuar se një model biznesi që përfshin dhe fuqizon të rinjtë shqiptarë në zhvillimin dhe testimin e softuerit për industrinë automotive do të rezultonte i suksesshëm, ai nisi hapat e parë drejt themelimit të Kineton Albania. Për shkak se universitetet dhe kompanitë nuk ofrojnë ose parashikojnë formimin e një profili që përmban kompetencat e nevojshme të inxhinierit automotive, hapat fillestarë u përqendruan në krijimin e një akademie që zhvillon kompetencat e kërkuara nga industria dhe tregu evropian.

Cilat janë arritjet më të mëdha të deritanishme të startup-it tuaj?

Një nga arritjet më të rëndësishme është krijimi dhe formimi i brezit të parë të inxhinierëve automotive në Shqipëri, të cilët tashmë ofrojnë shërbimet e tyre për disa nga prodhuesit më prestigjiozë të automjeteve në Evropë, si McLaren, Stellantis, Aston Martin dhe Garrett. Kemi ndërtuar një ambient pune inovativ dhe motivues, ku çdo individ ka mundësinë të zhvillohet profesionalisht. Po ashtu, kemi vendosur bazat për një zhvillim të qëndrueshëm dhe vizion afatgjatë duke krijuar partneritete ndërkombëtare me ndikim të madh në industrinë tonë.

Si e shihni zhvillimin e startup-it tuaj në 3-5 vitet e ardhshme?

Në 3-5 vitet e ardhshme, synojmë të shndërrohemi në një qendër ekselence me reputacion evropian, duke zgjeruar ndjeshëm si stafin ashtu edhe të ardhurat. Për ta arritur këtë, do të forcojmë marrëdhëniet me universitetet, duke krijuar një urë të fortë midis arsimit dhe një karriere të suksesshme në industrinë automotive. Kjo përfshin organizimin e trajnimeve praktike të specializuara që ofrojnë përvojë të drejtpërdrejtë (hands-on) për studentët. Një element thelbësor i strategjisë sonë do të jetë investimi në Kërkim dhe Zhvillim (R&D), me fokus në trendet inovative në këtë industri si teknika të avancuara simulimi, integrimin e inteligjencës artificiale, dhe sigurinë kibernetike. 

Si e vlerësoni mbështetjen e qeverisë dhe institucioneve të tjera për startup-et në vendin tonë?

Mbështetja e qeverisë shqiptare për inovacionin ka qenë gjithnjë në rritje dhe kemi vënë re që industria automotive po merr nje fokus të veçantë. Ne kemi përfituar nga nisma të rëndësishme si Startup Albania, dhe besojmë se kjo mbështetje do të jetë e vazhdueshme dhe thelbësore për zhvillimin tonë. Gjithashtu, kemi pasur kontakte me agjenci të tjera që kanë shprehur interes për të bashkëpunuar me ne në projektet e ardhshme, gjë që na jep shpresë për rritje dhe përparim të mëtejshëm në industrinë automotive.

A keni ndonjë partneritet apo bashkëpunim që ka qenë kyç për zhvillimin e startup-it tuaj?

Po, partneriteti me Kineton Italia ka qenë vendimtar për suksesin tonë. Ky bashkëpunim na ka siguruar mbështetje në teknologji dhe ekspertizë teknike. Mbështetja ka rezultuar thelbësore për zhvillimin dhe formimin e profesionisteve te rinj në Kineton Albania, duke na mundësuar të ofrojmë shërbime të cilësisë së lartë. Për më tepër, kemi ndertuar marrëdhënie të forta me klientë ndërkombëtarë, ku ekipet e Kineton Albania janë angazhuar në zhvillimin e teknologjive për veturat e së ardhmes.

Lexo edhe:Gastronomët dhe personalitetet e vlerësuara në panairin e parë pan shqiptar në Berlin

Së fundmi, ju keni qenë një ndër startup-et e përzgjedhura për grantin e dhënë nga qeveria. Cilat janë projektet që keni në plan të realizoni me ndihmën e këtij granti?

Objektivi ynë është krijimi i një infrastrukture moderne për testimin dhe diagnostikimin e softuerit të automjeteve të së ardhmes. Me ndihmën e këtij granti, planifikojmë të hedhim hapin e parë drejt këtij projekti ambicioz, duke përdorur fondet për të blerë pajisje harduerike, licenca, si dhe për trajnimet e nevojshme. Këto do të na mundësojnë analizimin dhe testimin e rrjeteve CAN (Controller Area Network) dhe protokolleve të tjera të komunikimit automobilistik, si LIN, FlexRay dhe Ethernet. Ky investim do të jetë një hap kyç për ta pozicionuar Kineton Albania si një qendër teknike të avancuar në rajon.

Cila është vizioni juaj për të ardhmen e startup-it dhe si dëshironi që të kujtohet startup-i juaj në industrinë ku operoni?

Vizioni ynë është të ndërtojmë një qendër ekselence me ndikim të rëndësishëm në nivel ndërkombëtar, duke kontribuar në inovacionin dhe zhvillimin e industrisë automotive ne vend. Synojmë të jemi një pikë referimi për cilësinë dhe ekspertizën teknologjike në këtë fushë. Dëshirojmë që startup-i ynë të kujtohet si një kompani që ka ndihmuar në formimin e profesionistëve të rinj, duke u ofruar atyre një trampolinë drejt karrierave të suksesshme në industrinë automotive nderkombetare. Nëpërmjet angazhimit tone shpresojmë të kemi një ndikim të qëndrueshëm dhe pozitiv, duke përgatitur gjenerata të reja dhe sjellë ndryshime inovative në këtë industri.

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0