Apple kishte pritur që veçoritë e reja të inteligjencës artificiale do ta bënin iPhone 16 shumë të suksesshëm. Megjithatë, vlerësimet e para të shitjeve tregojnë se reagimi i konsumatorëve është më i heshtur se sa e kishte parashikuar kompania.
Apple kishte nevojë për iPhone 16 për të rigjallëruar interesin e konsumatorëve pas viteve me shitje të ngadalta. Koha kur adhuruesit e Apple prisnin me padurim për të blerë pajisjen e re çdo vit ka kaluar dhe kompania nuk ka ofruar ndonjë nxitje të dukshme për blerësit që nga prezantimi i lidhjes 5G me iPhone 12. Pritshmëritë ishin të larta për një set të ri veçorish softuerike që integronin AI, duke pritur që këto të ishin tërheqëse për tregun. Megjithatë, pas disa ngjarjeve promovuese, mbetet e paqartë nëse Apple ka arritur të rikthejë interesin e konsumatorëve.
Apple raportoi shitjen e rreth 37 milionë njësi të iPhone 16 gjatë fundjavës së parë të para-shitjeve, që përbën një rënie prej 12% në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, sipas një analisti të njohur, Ming-Chi Kuo nga TF International Securities. Kërkesa për modelet më të shtrenjta, si iPhone 16 Pro, ka pësuar një rënie të dukshme krahasuar me lançimin e iPhone 15. Një javë pas fillimit të shitjeve paraprake, Dan Ives nga Wedbush e përllogariti numrin e para-shitjeve në rreth 40 milionë njësi, pak më shumë se vlerësimi i Kuo-s. Edhe analisti i CFRA Research, Angelo Zino, konfirmoi se të dhënat e para-shitjeve treguan një rënie të dukshme krahasuar me vitin e kaluar. Më shumë se thjesht numri i pajisjeve të shitura, Apple duhet të shqetësohet për preferencat e konsumatorëve, pasi përmirësimet në modelet standarde e bëjnë të vështirë diferencimin nga modelet Pro. Analistët sugjerojnë se kërkesa për iPhone 16 dhe iPhone 16 Plus me çmim më të ulët është më e lartë se ajo për modelet Pro dhe Pro Max, duke ndikuar negativisht në çmimin mesatar të shitjes dhe në të ardhurat nga shitjet e iPhone.
Gjatë fundjavës së parë të para-shitjeve, Apple shiti 9.8 milionë pajisje iPhone 16 Pro dhe 17.1 milionë iPhone 16 Pro Max, që përbën rënie prej 27% dhe 16% përkatësisht krahasuar me vitin e kaluar. Ndërkohë, shitjet e iPhone 16 standard dhe Plus shënuan një rritje të vogël në krahasim me iPhone 15.
Sipas Zino, sfida qëndron në faktin se modelet bazë të iPhone kanë përmirësime të rëndësishme. “Ky është kryesisht një cikël përmirësimi softuerik dhe shqetësimi im është se shitjet e iPhone 16 me çmim më të ulët po përbëjnë një përzierje më të madhe sesa ato me çmim më të lartë. Pajisjet standarde kanë bërë përmirësime të konsiderueshme në kamerat dhe procesorët e tyre”, tha ai.
Kuo gjithashtu raportoi se koha e dorëzimit për modelet iPhone 16 Pro është më e shkurtër, 1-2 javë gjatë para-shitjeve, në krahasim me 3-4 javë për iPhone 15. Ai theksoi se disa nga tiparet e avancuara të AI, “Apple Intelligence”, ende nuk janë të disponueshme për konsumatorët dhe se kompania vazhdon të përballet me një konkurrencë në rritje në tregun e Kinës.
Lexo edhe: Po hasni vështirësi me punën në distancë? Ja si t’i kapërceni ato!
Ka një limit në përmirësimet fizike që mund të bëjë Apple në kamerat e iPhone-it, apo në madhësinë e ekranit dhe përditësimet e softuerit për të cilat shumë konsumatorë janë tashmë skeptikë mund të jenë më të vështira për t’u shitur. Sipas analistëve, shumica e klientëve, përveç atyre më të devotshmit të Apple, ndoshta nuk e kuptojnë ende plotësisht se pse veçoritë e AI do të justifikonin një investim të ri.
Megjithatë, është ende herët për të nxjerrë përfundime për iPhone 16 dhe shitjet janë rritur që nga disponueshmëria e pajisjeve më 20 shtator. Analistët po ashtu theksojnë se metodat e matjes për shitjet paraprake nuk ofrojnë një pasqyrë të plotë. Shumë e shohin kohën e prodhimit dhe vonesën midis porosisë dhe dorëzimit si një tregues të rëndësishëm të kërkesës. Logjika është se sa më shumë njerëz të porosisin iPhone, aq më e gjatë do të jetë pritja për to.
Aktualisht, kohët e prodhimit për iPhone 16 janë më të shkurtra se vitin e kaluar, që sipas analistëve, tregon një përmirësim në zinxhirin e furnizimit të Apple, duke i mundësuar kompanisë të prodhojë më shumë telefona më shpejt. Zino nga CFRA theksoi gjithashtu se Apple mund të ketë rritur furnizimin e saj përpara lançimit për të përballuar pritjet e mëdha për iPhone 16.
Një tjetër sinjal pozitiv vjen nga CEO i T-Mobile, Mike Sievert, i cili deklaroi se operatori kishte shitur më shumë iPhone 16 në javën e parë të para-shitjes sesa iPhone 15 vitin e kaluar. Apple nuk do të zbulojë numrat e saktë të shitjeve të iPhone derisa të raportojë fitimet muajin e ardhshëm dhe atëherë të dhënat do të përfshijnë vetëm javët e para-shitjeve dhe 10 ditë shitjesh të rregullta. Megjithatë, shumica e analistëve janë optimistë se iPhone 16 do të performojë mirë në muajt e ardhshëm, pavarësisht një fillimi të mundshëm të ngadaltë, sidomos gjatë tremujorit të fundit të vitit.
“Kjo është një periudhë pushimesh shumë e rëndësishme dhe sipas mendimit tonë, supercikli për iPhone 16 po fillon tani”, u shpreh Ives.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.