Këta lloje njerëzish janë superheronjtë sekretë që i duhen biznesit tuaj - Business Magazine Albania

Këta lloje njerëzish janë superheronjtë sekretë që i duhen biznesit tuaj

Biznes

Sipërmarrja krijuese, një term në dukje kontradiktor, është një kombinim unik dhe i jashtëzakonshëm i aftësive. Bilanci i biznesit dhe krijimtarisë nuk është vetëm një grumbull aftësish, është një superfuqi që mund ta veçojë dikë në botën e biznesit.

CEO i Airbnb Brian Chesky pyeti një herë: “Nga 500 kompanitë në Fortune 500, sa prej tyre drejtohen nga njerëz krijues?”

Ai e çon këtë pyetje edhe më tej, duke pyetur se sa krijues ekzistojnë në ato borde drejtuese. Chesky vuri në dukje se ai mund të jetë një nga të vetmit CEO të Fortune 500, i cili është një stilist nga tregtia, pasi ka studiuar dizajn industrial në Shkollën e Dizajnit Rhode Island.

Avantazhi i tij krijues, i mprehur përmes sfondit të tij të dizajnit, i jep formë mënyrës se si ai drejton ndërmarrjen globale të ndarjes së shtëpive prej 88 miliardë dollarësh. Chesky e sheh veten si një stilist, jo një biznesmen, dhe ky identitet informon se si ai formon kompaninë e tij për të vlerësuar dizajnin dhe përvojat e mira mbi të gjitha.

Krijuesit mendojnë ndryshe. Sipërmarrësit janë efikasë në mënyrë elastike. Duke punësuar krijues sipërmarrës, ju futni kreativitetin në ADN-në e organizatës suaj dhe hapni një botë me avantazhe të matshme që sjellin inovacion dhe rritje. Ja çfarë duhet të dini për këta superheronj të fshehtë, ndikimin e tyre dhe si të përdorni fuqitë e tyre të kombinuara.

Gërmimi në ndarje: krijuesi dhe sipërmarrësi

Nga njëra anë, krijuesit shpesh shihen si ëndërrimtarë me shpirt të lirë, ose artistë vizionarë që sfidojnë normat, të gjykuar nga aftësia e tyre për të treguar histori dhe për të ngjallur emocione përmes punës së tyre. Nga ana tjetër, sipërmarrësit shpesh paraqiten si drejtues të fortë dhe të shpejtë ose shumë konkurrues, të cilët përqendrohen në fund. Ata gjykohen nga aftësia e tyre për të ofruar kthime për investitorët ose për të rritur biznesin me çdo kusht. Modelet e krijuesit dhe sipërmarrësit duken si të kundërta. Por, kur një organizatë punëson liderë që shkëlqejnë

si në kreativitet ashtu edhe në sipërmarrje, hapen shtresa të reja ndjeshmërie dhe efikasiteti.

Lexo edhe: Si ndikon shkëputja nga lajmet negative në metabolizmin tuaj

Kreativiteti dhe përfundimi

Një studim nga firma konsulente globale e menaxhimit McKinsey & Company krijoi një masë sasiore të kreativitetit për të ekzaminuar marrëdhënien midis kreativitetit dhe performancës së biznesit. Rezultatet e këtij studimi treguan se “kreativiteti është i lidhur ngushtë me performancën superiore të biznesit”, veçanërisht, performancë më e mirë financiare, inovacion dhe rritje.

Më tej, studimi zbuloi se ” kreativiteti është në zemër të inovacionit të biznesit dhe inovacioni është motori i rritjes”, duke mbështetur idenë se kreativiteti dhe rritja e biznesit janë dinamika të fuqishme që plotësojnë njëra-tjetrën mirë. Personi, ose organizata që i posedon të dyja është e pandalshme. Pra, si e futni kreativitetin në biznesin tuaj? Duke punësuar njerëz krijues.

Më e mira e të dy botëve: Përparësitë e sipërmarrësve krijues

Sipërmarrësit krijues janë pjesë në re, pjesë në numra. Ata ofrojnë udhëheqje vizionare dhe kanë një aftësi të çuditshme për të ëndërruar një rezultat. Gjithashtu janë të aftë në zgjidhjen e problemeve, kanë sensin e biznesit për të marrë vendime praktike dhe vepruese dhe për të përqafuar sisteme dhe korniza për të ekzekutuar vizionin më të gjerë. Është po aq e dobishme për bizneset që të zbulojnë këta superheronj të fshehtë. Kur njerëzit kreativë rrënjosen në biznes, ajo ofron një pamje të plotë të të dy botëve, duke e bërë pa dyshim punën krijuese dhe kompaninë më ndikuese, inovative dhe fitimprurëse.

3 avantazhet e mendjes hibride krijuese dhe biznesore

Për kompanitë e interesuara në përfshirjen e inovacionit dhe kreativitetit në kulturën, procesin dhe organizimin e tyre, këtu janë tre mënyra se si mendja hibride krijuese dhe e biznesit është e dobishme:

  1. Rritni ndjeshmërinë: Një mendje hibride krijuese dhe biznesi nxit një kuptim më të thellë të nevojave tuaja ose të klientit tuaj fundor dhe sfidave të ekipit krijues, duke mundësuar një vendimmarrje më empatike që do të rezonojë me të gjithë palët e interesuara.
  2. Përmirësoni efikasitetin: Duke ndërthurur zgjidhjen krijuese të problemeve me mendjemprehtësinë e biznesit, ky mentalitet i shkrirë drejton proceset, redukton pengesat, përqafon dështimin dhe inkurajon zgjidhje inovative që përmirësojnë produktivitetin dhe përfitimin.
  3. Bashkëpunim më i mirë midis departamenteve: Ky mentalitet hibrid lidh hendekun midis ekipeve krijuese dhe operacionale, duke nxitur një gjuhë të përbashkët dhe respekt të ndërsjellë që mund të çojë në një bashkëpunim më koheziv dhe efektiv në të gjithë organizatën tuaj.

Futja e kreativitetit në biznes

Nuk ka mungesë të ushtrimeve dhe teknikave të ekipit për të ndihmuar drejtuesit e C-suite të rrisin kreativitetin brenda organizatave të tyre. Por, ju nuk mund të punoni në rrugën tuaj për t’u bërë më kreativ. Kreativiteti duhet të ekzistojë brenda zemrës së punësimeve tuaja dhe në shpirtin e organizatës suaj. Nuk është thjesht një gjë e këndshme, por një domosdoshmëri për nxitjen e inovacionit dhe nxitjen e rritjes në peizazhin e sotëm konkurrues të biznesit.

Kur punësoni dhe futni njerëz krijues në role drejtuese të larta dhe ekzekutive, dhe i lejoni ata të ushtrojnë kreativitetin e tyre, ju i jepni vetes avantazhin e padrejtë të futjes së krijimtarisë në ADN-në e biznesit tuaj, i cili ka dëshmuar se nxit inovacionin dhe rritjen e të ardhurave dhe kthimet mbi mesataren. Por, ju duhet të jeni mjaft të informuar për të shfrytëzuar këtë shans me udhëheqje krijuese.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0