Komisioni Evropian thotë se modeli i reklamimit të pronarit të Facebook, Meta, “paguaj ose mirato” është në kundërshtim me ligjet e tij. Sipas shërbimit të ri të gjigantit të teknologjisë në BE, përdoruesit ose duhet të pranojnë marrjen e reklamave të personalizuara ose të paguajnë 12,99 € (11 £) në muaj për t’i hequr ato.
Komisioni i ka thënë Metës se ka marrë pikëpamjen paraprake se zgjedhja “binare” e reklamave e paraqitur për përdoruesit nuk është në përputhje me Aktin e Tregjeve Dixhitale (DMA). Por, Meta pretendon se modeli i tij i reklamave në BE është në përputhje.
“Abonimi për asnjë reklamë ndjek udhëzimet e gjykatës më të lartë në Evropë dhe është në përputhje me DMA”, tha një zëdhënës i Meta.
Firma përballet me një gjobë të mundshme deri në 10% të të ardhurave të saj globale nëse BE vendos se nuk ka respektuar rregullat e saj. BE thotë se DMA përcakton përdoruesit që nuk japin pëlqimin “duhet ende të kenë akses në një shërbim ekuivalent që përdor më pak nga të dhënat e tyre personale”, në këtë rast për reklama të personalizuara.
Lëvizja vjen më pak se një javë pasi rregullatorët e BE-së akuzuan Apple se po shkelte të njëjtat ligje mbi App Store-in e saj.
Meta përballet me detyrime më të ashpra si një nga disa firma të mëdha të teknologjisë të përcaktuara “portierë”, sipas rregullave të bllokut të krijuara për të ruajtur një fushë loje të barabartë dhe konkurrencë për platformat dixhitale. Kur miratoi modelin e tij “paguaj ose mirato” në 2023, ai ngriti shqetësime nga një numër vëzhguesish evropianë të të dhënave.
Bordi Evropian për Mbrojtjen e të Dhënave (EDPB) miratoi një opinion në prill, i cili tha se platformat që paguajnë një tarifë për aksesin në një version ekuivalent të shërbimeve të tyre pa reklama të personalizuara “duhet t’i kushtojnë vëmendje të madhe ofrimit të një alternative shtesë”. Meta ofroi uljen e tarifës bazë të abonimit nga 9,99 euro në 5,99 euro për të lehtësuar shqetësimet e rregullatorëve në mars.
Por, Komisioni thotë se modeli i Metës nuk përbën një zgjedhje reale për përdoruesit.
“Ne duam të fuqizojmë qytetarët që të jenë në gjendje të marrin kontrollin mbi të dhënat e tyre dhe të zgjedhin një përvojë më pak të personalizuar të reklamave,” tha Margrethe Vestager, nënkryetare ekzekutive e Komisionit dhe shefe e politikës së konkurrencës.
Ajo shtoi se hetimi i Komisionit, i nisur në fund të marsit, synon të sigurojë që rivalët të jenë në gjendje të konkurrojnë në tregun e reklamave dixhitale “ku portierë si Meta kanë grumbulluar të dhëna personale të miliona qytetarëve të BE-së për shumë vite”.
Ajo synon të përfundojë hetimin e saj brenda 12 muajve të ardhshëm.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.