TikTok sfidon Google, ndërsa pa zhurmë lançoi aftësitë e kërkimit të imazheve në TikTok Shop - Business Magazine Albania

TikTok sfidon Google, ndërsa pa zhurmë lançoi aftësitë e kërkimit të imazheve në TikTok Shop

TikTok

Pas udhëheqjes së skenës të mediave sociale, TikTok duket se është i interesuar të sfidojë dominimin e Google në kërkim. Kompania konfirmoi se po teston aftësinë e përdoruesve për të bërë, ose ngarkuar një foto për të gjetur produkte të ngjashme në Dyqanin TikTok.

Funksioni, i cili u vërejt për herë të parë nga përdoruesi X Jonah Manzano, është i disponueshëm për të gjithë përdoruesit në Shtetet e Bashkuara dhe Azinë Juglindore. Përdoruesit që kanë akses në funksionin e ri do ta shohin atë në formën e një ikone të kamerës në shiritin e kërkimit në Dyqanin TikTok. Thuaj se je në një restorant dhe të pëlqen shumë pjata në të cilën po shërbehesh. Mund të hapni aplikacionin TikTok dhe të bëni një fotografi të tij për të gjetur artikuj të ngjashëm të disponueshëm për blerje në Dyqanin TikTok. Ose thoni se jeni duke blerë online dhe gjeni një top që ju pëlqen që është shumë i shtrenjtë. Mund ta ruani imazhin dhe më pas ta ngarkoni për të gjetur diçka të ngjashme me një çmim më të lirë.

Ndërsa keni qenë gjithmonë në gjendje të kërkoni për artikuj të veçantë në Dyqanin TikTok, nuk duhet të mbështeteni më në përshkrimet tekstuale. Aftësia për të përdorur kërkimin e imazheve për blerje është diçka që Google e ka ofruar prej vitesh me Google Lens, mjetin e saj të kërkimit vizual. Kërkimi i imazheve aktualisht ofrohet gjithashtu nga Amazon, një tjetër gjigant teknologjik me të cilin TikTok po kërkon të konkurrojë.

TikTok

 

TikTok tashmë ka bërë hapa përpara në uljen e dominimit të kërkimit të Google, pasi drejtuesit e gjigantit të teknologjisë thanë në vitin 2022 se TikTok dhe Instagram janë “duke ngrënë” produktin e tij kryesor të kërkimit. Kompania nuk po vjen vetëm për Google ose Amazon me këtë veçori të re; po kërkon gjithashtu të konkurrojë me kompani të tjera që ofrojnë mjete të kërkimit të imazheve për blerje, si Klarna apo edhe startupe si Cherry.

TikTok zbuloi kohët e fundit se TikTok Shop tani ka më shumë se 15 milionë shitës në mbarë botën, duke përfshirë mbi 500,000 në SHBA. Ai shpenzoi më shumë se 400 milionë dollarë për sigurinë e platformës dhe krijoi një ekip prej më shumë se 7,500 personash për të ndihmuar në ruajtjen e sigurt të Dyqanit TikTok. TikTok ka vënë baste të mëdha në tregtinë elektronike, pasi e sheh Dyqanin TikTok si burimin e ardhshëm të madh potencial të të ardhurave. Përpjekjet e kompanisë për tregtinë elektronike janë gjithashtu një mënyrë për të mbajtur përdoruesit në aplikacionin e saj në krahasim me të tjerët. Duke ndërtuar dhe zgjeruar aftësitë e TikTok Shop, TikTok shpreson që njerëzit të shpenzojnë më shumë kohë dhe para për produktin e tij të tregtisë elektronike. Kompania po zgjeron përpjekjet e saj për tregtinë elektronike pavarësisht se po përballet me një ndalim të mundshëm në SHBA Në prill, Presidenti Biden nënshkroi një projekt-ligj që do të ndalojë TikTok nëse kompania e saj mëmë kineze, ByteDance, nuk arrin ta shesë atë brenda një viti.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0