Apple gjobitet 1.8 miliardë euro nga BE për shkeljen e rregullave të transmetimit! - Business Magazine Albania

Apple gjobitet 1.8 miliardë euro nga BE për shkeljen e rregullave të transmetimit!

Apple

Apple është gjobitur me 1.8 miliardë euro nga BE për shkeljen e ligjeve të konkurrencës për transmetimin e muzikës. Firma kishte penguar shërbimet e transmetimit nga informimi i përdoruesve për opsionet e pagesave jashtë dyqanit të aplikacioneve Apple, është shprehur Komisioni Evropian.

Komisionerja e Konkurrencës Margrethe Vestager tha se Apple abuzoi me pozicionin e saj dominues në treg për një dekadë. Ajo urdhëroi gjigantin e teknologjisë amerikane të heqë të gjitha kufizimet. Apple ka thënë se do të apelojë kundër vendimit.

Vendimi i Komisionit Evropian u shkaktua nga një ankesë nga shërbimi suedez i transmetimit muzikor Spotify, i cili ishte i pakënaqur me kufizimin dhe tarifën 30% të Apple.

Zonja Vestager tha se Apple kishte kufizuar zhvilluesit që të informonin konsumatorët për shërbimet muzikore alternative dhe më të lira të disponueshme jashtë ekosistemit të Apple.

“Kjo është e paligjshme sipas rregullave antitrust të BE-së”, tha ajo.

Megjithatë, Apple tha se do të apelonte, duke shtuar se nuk kishte prova që konsumatorët ishin dëmtuar.

“Vendimi u mor pavarësisht dështimit të Komisionit për të zbuluar ndonjë provë të besueshme të dëmtimit të konsumatorit dhe injoron realitetet e një tregu që po lulëzon, konkurrues dhe po rritet me shpejtësi”, tha kompania në një deklaratë.

“Avokati kryesor për këtë vendim dhe përfituesi më i madh është Spotify, një kompani me seli në Stokholm, Suedi. Spotify ka aplikacionin më të madh të transmetimit të muzikës në botë dhe është takuar me Komisionin Evropian më shumë se 65 herë gjatë këtij hetimi”, shtoi kompania në deklaratën e bërë.

Spotify e quajti gjobën e vendosur ndaj Apple “një moment të rëndësishëm” dhe tha, se dërgoi një mesazh të fuqishëm se asnjë kompani, madje as një monopol si Apple, nuk mund të përdorë pushtetin në mënyrë abuzive për të kontrolluar se si kompanitë e tjera ndërveprojnë me klientët e tyre.

Apple tha se kompania suedeze nuk u paguan komision, pasi shet abonimet e saj në faqen e saj të internetit dhe jo në dyqanin e aplikacioneve. Spotify kishte argumentuar se kufizimet përfitojnë shërbimin rival të transmetimit muzikor të Apple, Apple Music.
Në janar, Apple njoftoi planet për të lejuar klientët e BE-së të shkarkojnë aplikacione jashtë dyqanit të tyre të aplikacioneve, ndërsa prezantimi i Aktit të Tregjeve Dixhitale (DMA) po afrohej. Qëllimi i DMA-së së Bashkimit Evropian është të ndihmojë konkurrencën në sektorin e teknologjisë dhe të përpiqet të thyejë fortesën që kanë në treg, si Apple dhe Google. Kompanive të teknologjisë iu dhanë gjashtë muaj nga gushti i vitit të kaluar për të përmbushur një listë të plotë të kërkesave, sipas legjislacionit të ri, ose do të përballen me një gjobë deri në 10% të xhiros së tyre vjetore. Firmat kanë afat deri në fund të kësaj jave që të pajtohen me një sërë ndryshimesh të shpallura që nga fillimi i vitit, pasi Apple, Meta dhe TikTok ndjekin sfidat për aspekte të ligjit.
Javën e kaluar, Spotify dhe 33 kompani të tjera që operojnë në një gamë të gjerë sektorësh dixhitalë i shkruajtën Komisionit Evropian me një sulm të ripërtërirë për mungesën e pajtueshmërisë së Apple me DMA.

“Kushtet e reja të Apple jo vetëm që shpërfillin frymën dhe shkronjën e ligjit, por nëse lihen të pandryshuara, tallen me DMA-në dhe përpjekjet e konsiderueshme të Komisionit Evropian dhe institucioneve të BE-së për t’i bërë tregjet dixhitale konkurruese”, tha ai.

bbc.com

Artikull ekskluziv i Business Magazine Albania.
Ky artikull gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Business Magazine Albania” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0