Cila është rëndësia e ndjekësve, pëlqimeve dhe komenteve në rrjetet sociale? - Business Magazine Albania

Cila është rëndësia e ndjekësve, pëlqimeve dhe komenteve në rrjetet sociale?

Rrjetet sociale janë të mbushura me metrika të kota deri në pikën që ato përdoren shpesh për të përcaktuar sasinë e suksesit të çdo fushate të veçantë. Nga numërimi i ndjekësve te pëlqimet, komentet, citimet dhe ripostimet, të gjithë e ndjekin këtë angazhim, por pak njerëz mund t’ju tregojnë se çfarë nënkuptojnë, ose pse kanë rëndësi.

Kostot e mediave sociale

Media sociale fitoi shpejt rëndësi në 20 vitet e fundit, me gjigantë si Facebook dhe TikTok që dominojnë bisedat në internet. Në vitin 2023, afërsisht 4.89 miliardë njerëz përdorin mediat sociale, me markat që shpenzojnë 269 miliardë dollarë për reklama në këto platforma, që pritet të rriten në mbi 300 miliardë dollarë vitin e ardhshëm.

Sprout Social vlerëson se kostoja mesatare e menaxhimit të mediave sociale është rreth $12,300 në muaj, ndërsa markat më të vogla paguajnë nga $500 deri në $5000. Kompanitë e mediave sociale si Meta, X (Twitter) dhe Reddit kanë shtuar vazhdimisht çmimet e tyre gjatë gjithë vitit me rritje të vogla në strukturat e çmimeve të tyre për të rritur fitimet e tyre.

Imazhi i rrjeteve sociale po bëhet gjithnjë e më i shpërbërë. Ka 36 platforma të mediave sociale me mbi 100 milionë përdorues secila, 21 prej tyre janë bazuar në Shtetet e Bashkuara. Këto platforma që konkurojnë në të njëjtat 24 orë të ditës për vëmendjen tonë mund të lënë markat në vështirësi për të paraqitur veten në të gjitha platformat, veçanërisht në një mënyrë të kuptueshme. Një përpjekje e papërgatitur mund të çojë në humbje të parave për diçka që nuk ka një kthim të dukshëm.

Për të ndërtuar një komunitet të angazhuar për të mbështetur biznesin, mjafton të ndiqen këto tre hapa:

1- Ofroni produkte, shërbime dhe përvoja shembullore ndaj klientit

Reputacioni juaj në internet është shumë i lidhur me veprimet tuaja në realitet, kështu që mënyra më e mirë për të inkurajuar angazhimin pozitiv online është të paraqiteni dhe ofroni vlerë të shkëlqyeshme. Kjo do të shkojë shumë më larg se sa hedhja e shumë parave në marketing në media sociale.

2- Krijo një strategji omnichannel

Peizazhi i mediave sociale sot është më i shpërbërë se kurrë më parë, pasi njerëz të ndryshëm përdorin rrjete sociale të ndryshme për arsye të ndryshme. Më e rëndësishmja është të zgjidhni platformat ku klientët tuaj janë aktivë dhe keni kapacitetin për të ofruar vlerë reale. Sigurohuni që keni staf me përvojë për të menaxhuar llogaritë tuaja. Krijimi i grafikave, shkrimi i kopjeve, prodhimi i video-ve dhe menaxhimi i një serveri Discord janë të gjitha sete aftësish të ndryshme, kështu që sigurohuni që keni burimet dhe talentin për të ruajtur cilësinë.

3- Kombinoni marketingun me shërbimin ndaj klientit.

Mediat sociale kombinojnë marketingun dhe shërbimin ndaj klientit, kështu që sigurohuni që po i bëni efektivisht të dyja. Një anë e punës suaj është rritja e njohurisë së markës dhe krijimi i përmbajtjes së menduar dhe tërheqëse për tërhequr klientë të rinj. Sigurohuni që po adresoni të dy anët e medaljes, sepse kjo do të sjellë ROI ( kthimi mbi Investimin)  më të lartë në afat të gjatë.

entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0