McDonald's po investon më shumë në Kinë për të shfrytëzuar mundësi të jashtëzakonshme - Business Magazine Albania

McDonald’s po investon më shumë në Kinë për të shfrytëzuar mundësi të jashtëzakonshme

Mc Donald's

McDonald’s ka arritur një marrëveshje për të rritur aksionet në biznesin e saj në Kinë në pak më pak se 50% dhe ka shprehur besimin në perspektivat e saj të rritjes në ekonominë e dytë më të madhe në botë.

Lëvizja është në kontrast të fortë me tendencën mbizotëruese të korporatave shumëkombëshe që tërhiqen nga investimet në Kinë apo edhe të dalin nga tregu krejtësisht për shkak të sfidave gjeopolitike dhe ekonomike. Marrëveshja për të blerë 28% të aksioneve të firmës së investimeve Carlyle në biznesin e zinxhirit të burgerëve në Kinë, i cili përfshin gjithashtu dyqane në Hong Kong dhe Macau, do të shohë rritjen e aksioneve të McDonald’s në 48%.

“Ne besojmë se nuk ka kohë më të mirë për të thjeshtuar strukturën tonë, duke pasur parasysh mundësinë e jashtëzakonshme për të kapur kërkesën në rritje dhe për të përfituar më tej nga potenciali afatgjatë i tregut tonë me rritje më të shpejtë”,  tha CEO i McDonald’s, Chris Kempczinski.

 McDonald’s nuk pranoi të komentojë mbi shifrën e vlerësimit. Carlyle gjithashtu nuk pranoi të komentojë. Që nga viti 2017, numri i dyqaneve të McDonald’s në Kinë është dyfishuar në 5500 dhe vendi është bërë tregu i tij i dytë më i madh.

cnn.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0