Udhëheqja e dobët dhe shefat joefektiv janë të lidhura thelbësisht me pakënaqësinë e punonjësve, largimin në masë dhe cilësinë e punës së prodhuar. Krahasimi i nivelit të përkushtimit të një punonjësi me ate të një pronari biznesi, nuk është e drejtë. Duhet të ndalohet ngarkimi i fajit dhe të fillojë marrja e përgjegjësive për stilin e udhëheqjes.
Të jesh një shef më i mirë do të thotë të jesh një dëgjues më i mirë
Njerëzit kanë një rrjet kompleks emocionesh dhe motivesh. Kur merrni kohë për të kuptuar se çfarë e bën një person të shënojë, aq më i mirë është rezultati për të gjithë. Kjo kërkon aftësinë e dëgjimit aktiv. Për shembull supozojmë se kemi një asistent të ri dhe të motivuar. Janë ditët e para dhe është i sapodiplomuar në kolegj po ashtu një pjesë kyçe e ekipit. Me kalimin e viteve, ekipi rritet dhe përgjegjësitë e tij rriten. Më vonë ai zbulon një pasion tjetër të vetin. Këtu është çelësi: në secilën prej atyre udhëkryqeve, lihet mënjanë kohë që të bëhet një check-in. Kjo tregon se shefi e ka dëgjuar në mënyrë aktive dhe i ka kushtuar vëmendje rritjes dhe zhvillimit të tij si anëtar i ekipit dhe si person. Në çdo kapitull të ri të jetës në të cilin ndodh ndryshimi, sqarohen se cilat pritshmëri mund të kenë nevojë të ndryshojnë, nëse janë më shumë para, më shumë kohë pushimi ose një orar më fleksibël pune për t’i lejuar ata të fillojnë një ngutje anësore ose një projekt pasioni.
A jeni një shef mikromenaxhues?
Nëse dyshoni se mund të mikromenaxhoni ekipin tuaj, atëherë është thelbësore që të trajtoni çështjen thelbësore: mungesën tuaj të besimit. Punonjësit përmendin mikromenaxherët si red flag-un më të madh dhe ata kanë shumë gjasa të largohen për shkak të tij.
Punësoni njerëz që kujdesen dhe u besojnë atyre për të bërë punën
Punësimi i kandidatëve të duhur kërkon padyshim një aftësi të caktuar nga ana e anëtarit të ekipit, por ka të bëjë edhe me kulturën e kompanisë që krijohet. Një punonjës besnik dhe afatgjatë është dikush që ndihet i parë, dëgjuar dhe trajtuar si një individ me një jetë jashtë punës. Ndonjëherë, fleksibiliteti që mund të ofrohet ndaj punonjësve në një farë mënyre ofron besnikëri dhe jetëgjatësi për ekipin. Kontrollet e rregullta me ekipin, vëmendja ndaj asaj që po komunikohet, besimi ndaj tyre për të bërë punën e tyre dhe dëgjimi aktiv nuk janë vetëm sjellje të mira të shefit. Ato janë cilësi thelbësore të lidershipit të mirë.
E vërteta është që çdo sipërmarrës duhet të kuptojë se: asnjë anëtar i ekipit nuk do të kujdeset për biznesin tuaj aq shumë sa ju. Shefat që presin të punësojnë klone personale janë thjesht duke humbur kohë. Nëse anëtari i ekipit nuk ka një aksion ose kapital të barabartë në biznes, thjesht nuk mund të prisni që ata të kujdesen aq shumë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.