Archewell Audio, në pronësinë e Princit Harry dhe Meghan Markle, nënshkroi një marrëveshje ekskluzive prej 25 milionë dollarësh me Spotify teksa u përpoqën të ishin financiarisht të pavarur pasi u shkëputën nga familja mbretërore në vitin 2020.
Marrëveshja shumëvjeçare ishte një nga më të mëdhatë e nënshkruara në histori për një shfaqje podkast të sapoformuar.
Në atë kohë, burimet të ndryshme thanë se marrëveshja për të sjellë Meghan dhe Harry ishte “një përshtatje e përsosur” me modelin e biznesit për të rritur audiencën globale të Spotify prej 320 milionë përdorues aktivë mujorë.
Por marrëveshja e tyre prestigjioze ka përfunduar herët dhe podkasti i Meghan-it, Archetypes, nuk do të ketë një sezon të dytë.
Duket se ndërprerja e marrëveshjes është një ndryshim në strategjinë e kompanisë, larg marrëveshjeve ekskluzive me të personazhe të famshëm që nuk janë pjesë e botës së argëtimit.
Drejtori ekzekutiv i Spotify, Daniel Ek tha për BBC se kompania kishte “mbipaguar dhe mbiinvestuar”.
Meghan tani planifikon të “zhvillojë më shumë përmbajtje për audiencën e Archetypes në një platformë tjetër”, tha zëdhënësi i saj për Wall Street Journal.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.